تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۵۴۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷۵ بیمار کرونایی در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند
  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۷۵ بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های خوزستان بستری و تحت مراقبت هستند.

حبیب حی‌بر در خصوص آخرین وضعیت بیماری کووید-۱۹ در خوزستان بیان کرد: ۲۴۴ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که این آمار نسبت به روز گذشته ۹ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته ۲۴ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های خوزستان مرخص شدند که این آمار در مقایسه با روز پیش از آن، ۴۰ مورد کمتر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا، روند روزانه بستری بیماران ادامه دارد به گونه‌ای که در شبانه روز گذشته ۳۶ نفر در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان بستری شدند.

حی بر بیان کرد: در شبانه روز گذشته سه مورد فوتی کرونایی داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام سوگواری سید سالار شهیدان قرار داریم از مردم درخواست داریم که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن را در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی، ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی، ۱۶ شهرستان زرد و بقیه مناطق استان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

تاکنون بیش از هفت میلیون و ۴۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان به جامعه هدف تزریق شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار