تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۲۵۴۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت مسلحانه در آبادان ۱۱درصد کاهش یافت
 فرمانده انتظامی آبادان احساس امنیت از سوی شهروندان آبادانی را رو به رشد و افزایشی دانست و گفت: با اقدامات انجام شده سرقت مسلحانه در این شهرستان ۱۱ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ زلقی اظهار داشت:در سال ۱۴۰۰ با تلاش ماموران انتظامی آبادان ۱۱ باند سارق مسلح شناسایی و دستگیر شدند و از ابتدای سالجاری تاکنون اعضای ۱۳ باند مسلح شناسایی، متلاشی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند. 

وی افزود:از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۵ اسلحه شکاری و ۴۱ اسلحه جنگی در سطح شهرستان آبادان کشف و ضبط شده است.

 کاهش تیراندازی در مراسم‌ها در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان به کاهش تعداد تیراندازی در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت:با استفاده از ظرفیت شیوخ و مشایخ منطقه شاهد کاهش تیراندازی در مراسم های مختلف هستیم.

وی اظهار داشت:در حوادث مختلف از جمله تیراندازی منجر به فوت و جرح در اروندکنار و روستای ابوشانگ بخش مرکزی آبادان با کمک شیوخ منطقه مسببان شناسایی و دستگیری شدند و در کمترین زمان ممکن نسبت به آرام سازی و عادی سازی فضای ملتهب این مناطق اقدام شد.

در حادثه متروپل پلیس در کنار مردم بود

سرهنگ زلقی با اشاره به حادثه تلخ متروپل و فوت ۴۳ نفر گفت:در این حادثه نیروهای انتظامی در کنار مردم علاوه بر تامین امنیت در کمک رسانی نیز همراه مردم بودند.

وی افزود:در حادثه کشته شدن برادر مالک متروپل نیز قاتلان در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند. 

جانمایی ۲۵نقطه برای نصب دوربین در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان به وجود ۹۰ کیلومتر مرز آبی در آبادان بر لزوم نصب دوربین مدار بسته در ورودی‌ها و نقاط حساس این شهرستان تاکید کرد و افزود: ۲۵ نقطه برای نصب دوربین شهری در آبادان جانمایی شده است.

 وی افزود:نیاز است دستگاه های متولی امر نسبت به نصب این دوربین ها به پلیس در راستای ارتقاء امنیت شهرستان کمک کنند.

آمادگی برای جمع آوری معتادان متجاهر در آبادان 

سرهنگ زلقی با اشاره به لزوم راه اندازی کمپ ماده ۱۶ در شهر آبادان افزود:قرار بود محل زندان قدیم آبادان برای این کار آماده شود اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: اگر کمپ ماده ۱۶ در آبادان راه اندازی شود نیروی انتظامی آمادگی جمع آوری تمام معتادان متجاهر شهرستان را در اسرع وقت دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار