تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۵۴۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلید هیات فوتبال خوزستان کجاست؟
  مسئولان قبلی هیات فوتبال خوزستان هنوز حاضر به تحویل کلید به سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان نشده‌اند تا این نیز فاجعه دیگری برای مهد فوتبال کشور باشد.

۱۲ مردادماه با حکمی از سوی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، عبدالعظیم آل‌کثیر به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال خوزستان انتخاب و عبدالکاظم طالقانی رییس هیات با پایان یافتن دوره مدیریتش، پس از ۸ سال صندلی مدیریت فوتبال استات را ترک کرد.

  اما این تغییر و تحولات حواشی بسیاری در برداشت و اگرچه طالقانی دوره مدیریتش در خردادماه به پایان رسیده بود و با تاخیر هیات فوتبال خوزستان را ترک کرد، اما معتقد بود که ماجدی در انجام این تغییر تخلف انجام داده و برای مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال که خودش نیز از کاندیداها بوده دست به چنین کاری زده است.

بعد از این ماجراها در حالی که انتظار می‌رفت، سرپرست جدید باتوجه به این‌که فصل مسابقات فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در رده‌های مختلف از جمله  لیگ برتر و لیگ یک کشور در آستانه آغاز است، کار خود را از همان ۱۲ مردادماه آغاز کند اما به دلایلی هنوز نتوانسته در اتاق مدیریت خود بنشیند.

همچنین با وجود این‌که به طالقانی برای حضور در مراسم تودیع و معارفه اطلاع‌رسانی شده بود اما او از حضور در این مراسم خودداری کرد و این مراسم در یکی از اتاق‌های هیات فوتبال انجام شد اما یکی از مسئولان هیات فوتبال استان به ایسنا گفت که بعد از این مراسم رییس سابق هیات سریعا دستور می‌دهد که درب هیات قفل شود و کلیدها را هم با خود می‌برند تا جایی که سرپرست جدید هنوز نتوانسته در محل کار خود حاضر شود. البته گویا این موضوع صورت جلسه شده تا مسئولان ذیصلاح در جریان چنین اقدامی قرار بگیرند.

فوتبال خوزستان سال‌ها است که مورد انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان است و رقم خوردن چنین شرایطی نیز اوج نا به سامانی در فوتبال خوزستان را نشان می‌هد.

به نظر می‌رسد در چنین شرایطی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و حراست این اداره‌کل باید به دنبال راهی برای حل این معضل باشند، موضوعی که در شان فوتبال خوزستان که لقب مهد فوتبال ایران را با خود به یدک می‌کشد نیست. باید دید آل کثیر امروز (شنبه) می‌تواند در محل کار خود حاضر شود یا همچنان با درب بسته هیات فوتبال خوزستان مواجه خواهد بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار