تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۵۳۴۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خیران خوزستانی آرزوی ٢٠٠ یتیم را برآورده کردند
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: حامیان خوزستانی کمیته امداد در جشن برآورده شدن آرزوهای فرزندان معنوی خود شرکت کردند.

جمال شیبه اظهار کرد: خیران خوزستانی در جشن آرزوها، قلب ٢٠٠ یتیم از خانواده سادات را شاد کرده و آرزوهای آن‌ها را برآورده کردند.

 وی هدف از برگزاری این جشن را تکریم ایتام و سادات در دهه امامت و ولایت عید سعید غدیر خم عنوان کرد و گفت: در احادیث و روایات نسبت به اهمیت عید غدیر خم و تجلیل از جایگاه و منزلت سادات سفارش‌های زیادی شده است. مجموعه کمیته امداد استان خوزستان از سال‌های گذشته تلاش کرده است با برگزاری برنامه‌های مختلف این روز را گرامی بدارد و به همین منظور امسال نیز از مددجویان سادات تحت حمایت این نهاد ویژه تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن آرزوها برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر است، افزود: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیان‌شان ارسال کردیم و بدون اینکه ایتام بدانند چه اتفاق شیرینی در انتظارشان است در روز جشن آرزوها حامیان با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، حامیان در یک مراسم معنوی و مفرح آرزوهای این عزیزان را برآورده کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد، افزود: بیش از ۲۰۰ حامی و فرزند معنوی سادات تحت حمایت کمیته امداد استان در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

وی با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام و فرزندان محسنین در گفت: در جشن آرزوهای امسال دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک و... به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد. اجرای سرود، شعرخوانی، برگزاری مسابقه، نقاشی و برنامه‌های هنری و شاد توسط هنرمندان بنام خوزستانی برای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم از جمله بخش‌های متنوع جشن آرزوها بود.

شیبه از اجرای پویش اطعام نیازمندان از عید سعید قربان تا عید غدیر همزمان دهه ولایت و امامت با عید سعید غدیر خبر داد و افزود: بیش از یک‌صد هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی توسط کمیته امداد استان تهیه و بین خانواده های نیازمند و مددجویان توزیع شد.

وی موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ‌از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم ا در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کردند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار