تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۵۲۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در فصل نقل و انتقلات/نقش کمرنگ خوزستانی‌ها در لیست فعلی
با نگاهی گذرا به لیست فعلی خرید و تمدید بازیکنان برای تیم نفت مسجدسلیمان بازیکنان خوزستانی که خود مهد فوتبال ایران است نقش کمرنگی در ترکیب تیم دارند.

نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در فصل نقل و انتقلات/نقش کمرنگ خوزستانی‌ها در لیست فعلی

 تیم نفت مسجدسلیمان، در فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس پس از فراز و فرودهای زیاد توانست 22 امتیاز کسب کند و جایگاه چهاردهم جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

مدتی پس از پایان رقابت‌های فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال تیم نفت مسجدسلیمان در بلاتکلیفی به سر برد ولی با مشخص شدن سرمربی این تیم محبوب، هواداران زردپوشان زاگرس نفس راحتی کشیدند.

نخستین کاری که در تیم نفت مسجدسلیمان صورت گرفت، بستن قرارداد مجدد با رضا مهاجری سرمربی فصل پیش این تیم بود که رضایتمندی طرفداران این تیم را در پی داشت زیرا توانست در چند هفته آخر لیگ نتایج قابل قبولی کسب کند و نفتی‌ها را از سقوط برهاند.

پس تمدید قرارداد رضا مهاجری حالا نوبت به یارگیری رسید که نخستین آنها امیرحسین کریمی بازیکن فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک بود که به نفت مسجدسلیمان پیوست و به‌طور رسمی در جمع زردپوشان زاگرس قرار گرفت.

این فوتبالیست که در پست هافبک دفاعی در تیم آلومینیوم اراک بازی می‌کرد نخستین خرید زردپوشان مسسجدسلیمانی محسوب می‌شود که به جمع شاگردان رضا مهاجری اضافه شد.

جذب نخستین بازیکن از اصفهان

امیرحسین کریمی ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در اصفهان متولد شد و در تیم‌هایی چون سپاهان اصفهان، شهرخودرو مشهد و آلومینیوم اراک به میدان رفته است.

وی همچنین سابقه حضور در تیم گسترش فولاد و تیم پیکان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

میثم نقی‌زاده هافبک دفاعی تیم نفت مسجدسلیمان نیز که در تاریخ ۱۸ شهریور سال ۱۴۰۰ از تیم مس رفسنجان به این تیم پیوسته بود با تمدید قرارداد حضور خود برای فصل بیست و دوم لیگ برتر را قطعی کرد.

وی که متولد ۲۹ آذر سال ۱۳۶۴ در مرند است در فصل گذشته در ۲۸ بازی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفته است.

بازی در تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، پرسپولیس تهران، گسترش‌فولاد، پدیده مشهد، خونه‌به‌خونه و پارس جنوبی جم از جمله سوابق نقی‌زاده است.

استمرار همکاری با بازیکن تهرانی

بعد از آن میلاد باقری مدافع میانی فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و برای لیگ بیست و دوم لیگ برتر فوتبال نیز قرارداد خود را تمدید کرد.

میلاد باقری ۲۸ ساله در بیستم آبان سال ۱۳۷۳ در تهران متولد شد و پیش از حضور در تیم نفت مسجدسلیمان در تیم پارس جنوبی جم بازی می‌کرد.

وی همچنین در تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال تهران نیز به میدان رفته است و سابقه بازی در کیمیا فرایند و هف سمنان را نیز دارد.

اما در روز دهم تیرماه سال ۱۴۰۱ تیم نفت مسجدسلیمان یک بازیکن جدید دیگر جذب کرد تا در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در جمع شاگردان رضا مهاجری به میدان برود.

علی کیانی‌فر که در فصل گذشته هافبک تیم استقلال خوزستان در رقابت‌های لیگ دسته یک بود با امضای قراردادی به نفت مسجدسلیمان پیوست.

وی در ۲۹ آذر سال ۱۳۷۲ در خوزستان متولد شد و در تیم‌هایی چون نیرو زمینی و سرخپوشان پاکدشت به میدان رفته است.

علی کیانی‌فر ۱۸۱ سانتیمتر قد دارد و به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و در میدان بازی از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد.

تمدید قرارداد بازیکنان 30 ساله

سید پیمان میری هافبک فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان با موافقت مسئولان این باشگاه قراردادش را برای فصل جدید لیگ برتر تمدید کرد.

وی که ۳۰ سال سن دارد زاده هفتم آذر سال ۱۳۷۱ در تهران است که برای نفت تهران، پارسه، سیاه‌جامگان، صنعت نفت آبادان، نساجی، سایپا، آلومینیوم اراک، هوادار و مس کرمان بازی کرد.

علی محسن‌زاده سنگربان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان هم که موفق شد با ۱۰ کلین شیت عملکرد خوبی را از خود در تیمش به جا بگذارد، برای لیگ بیست و دوم با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد.

این بازیکن ۳۰ ساله در تاریخ ۲۵ بهمن سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد و در رده جوانان برای مقاومت تهران و نفت تهران به میدان رفته است.

بازی در ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، خونه‌به‌خونه، پرسپولیس و امید شهرداری اراک از جمله سوابق ورزشی علی محسن‌زاده است.

مقاومت ساری ، نساجی، شهرداری تبریز و هوادار نیز از دیگر تیم‌هایی است که علی محسن‌زاده برای آنها به میدان رفت.

تداوم همکاری مدافع راست نفتی‌ها

اما مجتبی مقتدایی مدافع راست نفتی‌های شهر مسجدسلیمان نیز برای یک فصل دیگر در جمع شاگردان مهاجری باقی ماند و قراردادش را با این تیم محبوب تمدید کرد.

این فوتبالیست خوزستانی متولد سوم فروردین سال ۱۳۷۵ در آبادان است که در پست دفاع راست بازی می‌کند و حضور در تیم ذوب آهن اصفهان و مس کرمان از جمله سوابق او می‌شود.

مجتبی مقتدایی بازی خود را از پایه‌های صنعت نفت آبادان آغاز کرد و عضویت در تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

 همچنین پیمان رنجبری مهاجم فصل گذشته پیکان با امضای قراردادی به تیم زردپوشان نفت مسجدسلیمان پیوست.

پیمان رنجبری ۳۰ مرداد سال ۱۳۷۱ در اردبیل متولد شد و سابقه عضویت در تیم‌های شهرداری اردبیل، نساجی، شهرداری تبریز، گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن و پیکان را داشته است.

این بازیکن ۳۰ ساله در ۲۸ مسابقه فصل گذشته در مجموع یک هزار و ۱۵ دقیقه در ترکیب تیم پیکان حضور داشت و سه گل برای تیم زد.

سعید جلالی‌راد سنگربان فصل پیش پدیده مشهد نیز با امضای قراردادی به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست و شاگرد رضا مهاجری شد.

جلالی‌راد ۲۸ ساله اهل مشهد در تیم‌های پدیده، فجرسپاسی شیراز و نساجی مازندران بازی کرد و در فصل گذشته لیگ برتر فقط در هفت مسابقه از دروازه تیم فوتبال پدیده مشهد حراست کرد.

ادامه همکاری با مسلم مجدمی

مسلم مجدمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز پس از مذاکره و توافق با مسئولان این باشگاه برای ادامه همکاری با این تیم جنوبی یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.

وی در تاریخ ۱۶ تیر ماه سال ۱۳۷۵ در شهرستان شادگان متولد شد که بازیکن فوتبال اهل استان خوزستان است و در پست هافبک برای باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان به میدان می‌رود.

مجدمی که قد ۱۷۸ سانتی‌متری دارد فوتبال خود را در صنعت نفت آبادان آغاز کرد و ۶۸ بازی برای این تیم آبادانی به میدان رفته است.

 این فوتبالیست شادگانی همچنین سابقه بازی در تیم المعیذر قطر را نیز در پرونده ورزشی خود دارد.

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال همچنان ادامه دارد ولی با نگاهی گذرا به لیست فعلی خرید و تمدید بازیکنان برای تیم نفت مسجدسلیمان، فوتبالیست‌های خوزستانی که خود مهد فوتبال ایران است نقش کمرنگی در ترکیب تیم دارند.

حالا باید دید که تیم نفت مسجدسلیمان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با این بازیکنان خود می‌تواند موفق شود یا اینکه مثل فصل قبل هواداران باید با بازی آخر استرس داته باشند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار