تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۵۲۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جولان سگ‌های ولگرد در اطراف پارک بانوان اهواز!
  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به نبود امکانات و تجهیزات لازم در پارک بانوان اهوزا گفت: سگ‌های ولگرد در اطراف منطقه جولان می‌دهند و امنیتی برای بانوان و خانواده‌های آن‌ها نیست.

مریم مراداسکندری در جلسه شورای ورزش خوزستان در سال ۱۴۰۱ که امروز ۱۵ تیرماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به نبود شرایط لازم در پارک بانوان اهواز، اظهار کرد: طبق مصوبه جلسه قبلی شواری ورزش مقرر شد، بحث روشنایی و تجهیزات پارک‌های‌ بانوان اهواز با حضور شهرداری مدنظر قرار بگیرد اما در بازدیدی که به صورت نمونه از پارک ملی‌راه اهواز داشتیم، این پارک همچنان فاقد امکانات است و ساعات در نظر گرفته برای بانوان نیز ساعت مناسبی نیست و عملاً هیچ استفاده‌ای برای بانوان ندارد. ضمن این‌که سگ‌های ولگرد در آن منطقه جولان می‌دهند و امنیتی برای بانوان و خانواده‌های آن‌ها نیست و ما همچنان منتظر رسیدگی هستیم.

  همچنین عبدالرضا سیفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، خاطرنشان کرد: بدون اطلاع از پارک بانوان اهواز بازدید کردیم که ساعات در اختیار بانوان در اوج گرما است و ساعت خوب در اختیار کارگران برای آبیاری قرار دارد. ضمن اینکه در روزهای تعطیل نیز پارک تعطیل است و چون در آنجا ترانس برق وجود ندارد، روشنایی هم نیست ولی اگر روشنایی باشد قابل استفاده برای پیاده‌روی برخی رشته‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: بحث سگ‌های ولگرد اطراف پارک نیز مطرح است که باید فکری به حال آن شود. در مجموع باید ساعت، روشنایی، امکانات، تعطیلی مجموعه در روزهای تعطیل و همچنین کنترل سگ‌های ولگرد در اولویت قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا صالحی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز در خصوص پارک بانوان اهواز، اظهار کرد: کارگروهی تشکیل دادیم و یکی از موضوعات همین بود که شهرداری باید بحث تأمین روشنایی پارک را انجام می‌داد. ضمن این‌که بحث معارضین زمین‌ها نیز مطرح است و کسانی که مدعیان مالکیت زمین‌ها هستند با آن‌ها صحبت کردیم و قرار شد امور حقوقی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با هماهنگی شهرداری بحث معارضین را مرتفع کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار