تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۲۵۲۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهبود زیرساخت‌های کانون اصلاح و تربیت اهواز تحولی بزرگ است
 رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربینی کشور گفت: بهبود زیرساخت‌های کانون اصلاح و تربیت اهواز مصداق زندان تحولی در جمهوری اسلامی است که بعد از بازسازی ۱۰۰ درصدی به بهره‌برداری رسیده است.

  غلامعلی محمدی چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه احداث، توسعه، تغییر کاربردی و بازسازی جامعه کانون اصلاح و تربیت اهواز اظهارداشت: این مجموعه در دوران تحولی و تعالی نظام قضایی کشور بازسازی و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه را می توان فراهم سازی فرصت و تبدیل زندنها به آموزشگاه نیکی‌ها و فراهم‌سازی محیط مناسب نگهداری و اصلاح و تربیت مددجویان دانست.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تصریح کرد: این مرکز مصداقی از زندان تحولی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

محمدی میزان اعتبار هزینه شده برای بازسازی کانون اصلاح و تربیت اهواز را  ۳۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ظرفیت اسمی این کانون ۳۵۰ نفر است که خیرین استان خوزستان در تامین بخشی از هزینه‌های آن مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به ناگذاری سال ۱۴۰۱ تحت عنوان سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری بیان‌داشت: در این مرکز، دوره های آموزشی کاربردی و مهارت آموزی ویژه مددجویان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تاکیدکرد: اهمیت به مسئله مهارت آموزی در مراکز اصلاح و تربیت به ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای مددجویان منجر می‌شود.

بر اساس این گزارش، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، با هدف افتتاح پروژه های عمرانی زندانهای خوزستان از جمله زندان رامهرمز، درمانگاه زندان دزفول، آسایشگاه و سلف کارکنان زندان سپیدار اهواز و زندان مرکزی، مجتمع کارگاهی حامی، مجموعه ورزشی شهید سلیمانی، اندرزگاه ۶ ندامتگاه مرکزی، مجتمع اشتغال و حرفه آموزی ماهشهر و کانون اصلاح و تربیت اهواز به این استان سفر کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار