تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۲۵۲۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتشار جدول اجرایی اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «خوان شش» در امیدیه
انتشار جدول اجرایی اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «خوان شش» در امیدیه

  جدول اجرایی اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «خوان شش» با حضور ۹ گروه نمایشی از سوی دبیر جشنواره منتشر شد.

 اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «خوان شش» با اجرای ۹ گروه نمایشنامه‌خوانی و برگزاری سه کارگاه آموزشی از ۱۵ تا ۱۸ تیر ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در شهرستان امیدیه برگزار می‌شود.

از روز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۸ نمایشنامه‌خوانی «استرالیا» به کارگردانی حمزه حمید و از ساعت ۱۹ نمایشنامه‌خوانی «شروه در باد» به کارگردانی احمید میرزاده و از ساعت ۲۰ نمایشنامه‌خوانی «لطفا پوکه‌هام رو پس بده» به کارگردانی امین چراغی در پلاتو ارغوان اجرا خواهند شد و از ساعت ۲۱ کارگاه آموزشی توسط فرشید قنبری برگزار می‌شود.

در روز پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در دومین روز جشنواره و از ساعت ۱۸ نمایشنامه‌خوانی «مرثیه‌ای برای یک ویرانی» به کارگردانی عقیل راشدی و از ساعت ۱۹ نمایشنامه‌خوانی «بچه تابستان» به کارگردانی فریده مرادی و از ساعت ۲۰ نمایشنامه‌خوانی «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» به کارگردانی خدیجه مویسات در پلاتو ارغوان اجرا می‌شوند و از ساعت ۲۱ کارگاه آموزشی توسط امیررضا پرویزی مقدم برگزار خواهد شد.

روز جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ و در سومین روز جشنواره و از ساعت ۱۸ نمایشنامه‌خوانی «شب به خیر مادر» به کارگردانی ساناز امامی و از ساعت ۱۹ نمایشنامه‌خوانی «۱۴۱۷» به کارگردانی مصطفی تمیمی‌پور و از ساعت ۲۰ نمایشنامه‌خوانی «خاکسپاری اسپوزیتو» به کارگردانی عماد حمیداوی اجرا خواهد شد و از ساعت ۲۱ کارگاه آموزشی توسط مهدی درویش در پلاتو ارغوان برگزار خواهد شد.

روز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۹ آیین اختتامیه اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «خوان شش» در تالار باران شهرستان امیدیه برگزار می‌شود.

اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «خوان شش» یادواره زنده یاد بهروز صانعی پیشکسوت فقید تئاتر استان خوزستان به دبیری علی‌اصغر همتیان از ۱۵ تا ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در شهرستان امیدیه برگزار خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار