تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۵۲۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سارقان مسلح موتورسیکلت به ضرب گلوله پلیس دزفول زمین‌گیر شدند
  فرمانده انتظامی دزفول از زمین گیر شدن ۲ سارق مسلح موتورسیکلت به ضرب گلوله پلیس خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح کمری مورد استفاده در سرقت‌ها نیز کشف شد. ‌

  سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: سه فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت منجر به مجروحیت مالباختگان در هفته گذشته به وقوع پیوست که نظر به حساسیت موضوع و تاکید سردار فرماندهی استان خوزستان با بکارگیری پلیس‌های تخصصی و ابلاغ طرح‌های عملیاتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بامداد امروز ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی دزفول حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با ۲ سرنشین که سر و صورت خود را با چفیه بسته و در حال سرقت مسلحانه موتورسیکلت از یکی از شهروندان بودند برخورد کردند که به محض مشاهده مامورین اقدام به تیراندازی کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: پس از آنکه سارقان به دستور ایست و هشدار پلیس توجه نکردند مامورین انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و اقتدار به سمت سارقان شلیک کردند و هر ۲ سارق از ناحیه باسن، ران، زانو و مچ پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی کلت ساخت امریکا بکار رفته در سرقت‌های مسلحانه اظهارداشت: سارقان مورد شناسایی تمامی مالباختگان قرار گرفته‌اند که این موضوع موجی از خوشحالی در بین مردم محلی را به دنبال داشته است.

وی افزود: در بررسی سوابق کیفری مشخص شد سارقان دارای سوابق متعدد زندان بدلیل سرقت‌های مسلحانه هستند.

سرهنگ گراوندی با دعوت از مالباختگان به پلیس آگاهی برای پیگیری پرونده گفت: هم اکنون سارقان مسلح به دلیل جراحات وارده در بیمارستان تحت الحفظ تحت نظر هستند.

وی افزود: پلیس در بحث تامین نظم و امنیت عمومی مردم شهرستان دزفول هیچ اغماضی با مجرمین ندارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار