تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۵۲۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات اجرایی تعمیر و ترمیم پل ششم اهواز
فرماندار اهواز گفت: عملیات اجرایی تعمیر پل فولاد اهواز از امروز سه شنبه با بسیج امکانات و تجهیزات آغاز شد.
 مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز امروز در بازدید از پل فولاد(پل ششم) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پل به علت ایرادات فنی مسدود شده بود، اظهار کرد: کارفرمای این پل شهرداری کلانشهر اهواز است و از امروز با بسیج امکانات و تجهیزات، عملیات اجرایی تعمیر پل آغاز شد.

وی افزود: این پل به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ سلامت شهروندان بسته شد و تلاش بر این است تا هر چه سریعتر بازگشایی شود.

  سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز روز گذشته در نطق پیش از دستور شصت و سومین نشست رسمی در صحن علنی این شورا گفت: به دلیل مصوبه مسوولان استان، شهرداری اهواز موظف به تعمیر پل ششم شده و اصلاح این پل از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: انتظار می‌رود تقویم زمانی بازگشایی این پل برای بهره برداری مردم به صورت عمومی اعلام شود تا مردم زمان بهره برداری از آن را بدانند.

طبق مصوبه استانداری خوزستان، شهرداری اهواز مکلف به رفع مشکل پل شده و این در حالی است که کارشناسان شهرداری معتقدند این پل در محدوده کوت عبدالله قرار دارد و بیشترین تردد و آسیب به پل از سوی  شرکت فولاد خوزستان به آن وارد می‌آید.
شرکت فولاد خوزستان نیز که این پل را برای حمل و نقل محصولات خود ساخته است در بیانیه‌ای پیرامون این موضوع اعلام کرد: این شرکت پس از ساخت و تکمیل و بررسی کامل کارشناسی‌های فنی پل فولاد، طبق قانون، این پل را طی صورتجلسه‌ای در هفتم دی ماه سال ۱۳۸۹ بصورت تحویل قطعی در اختیار شهرداری اهواز قرار داده است و نگهداری این پل جزو وظایف شهرداری محسوب می‌شود.

سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان و شانه خالی کردن سازمان متولی امر از زیر بار انجام مسوولیت، از امروز عملیات ایمن سازی پل ششم(پل فولاد) توسط شهرداری آغاز شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار