تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۵۲۴۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
همدلی آموزش و پرورش و ورزش خوزستان یک فرصت است
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همدلی آموزش و پرورش و ورزش خوزستان یک فرصت است لذا قصد داریم مسابقات رده‌های سنی پایه را با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار کنیم.

 حمید بنی‌تمیم روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات والیبال خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: خوشحالم که بعد از ۱۵ ماه این مجمع برگزار شد و توانستیم جامعه والیبال خوزستان را از بلاتکلیفی خارج کنیم و امیدوارم با تحقق اهداف هیات، شاهد تحول در والیبال استان باشیم.

وی با بیان اینکه جذب حداکثری علاقه‌مندان به این رشته باید از اهداف هیات والیبال خوزستان باشد افزود: همچنین حضور در لیگ‌های ورزشی باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران و پویایی و جذب مخاطبین می‌شود که هیات استان باید این موارد را در دستور کار قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اینکه هیات های استان باید به دنبال میزبانی از مسابقات بزرگ جهانی و بین‌المللی باشند افزود: معتقدم پیش از تیمداری در لیگ برتر باید به رده‌های پایه‌ توجه کرده و در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم و بعد به سمت و سوی تیمداری برویم اگرچه حضور در لیگ برتر باید جزو اولویت‌ هیات ها باشد.

وی افزود: ما به عنوان متولیان ورزش در کنار هیات‌های‌ استان خواهیم بود و از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ‌های مختلف حضور فعال داشته باشیم البته انتظار داریم که ۵۰ تا ۶۰ درصد ترکیب تیم‌های لیگی استان از ورزشکاران بومی باشد.

بنی تمیم گفت: در نشست شورای ورزش خوزستان شرایط تیمداری در رشته‌های مختلف استان با شخص استاندار مطرح گردید و قرار شد با کمک معاون اقتصادی استاندار در چند رشته به ویژه والیبال تیمداری کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات ما در اداره کل ورزش و جوانان، ارزیابی هیات‌های استانی است که هفته گذشته این ارزیابی به پایان رسید و قرار است امتیاز و رتبه هیات‌ها را به آن‌ها ابلاغ و سپس این ارزیابی عملکرد رسانه‌ای شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما با هیچ هیاتی تعارف نداریم و اگر عملکرد هیاتی قابل قبول نباشد حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

وی در خصوص تیمداری باشگاه فولاد در لیگ برتر کشتی فرنگی افزود: آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد نسبت به مشارکت‌های اجتماعی تاکید بسیاری دارد از طرفی مدیرعامل این باشگاه که خود از جامعه کشتی است، نگاهش بر این است که در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور تیمداری کند.

مجمع انتخاب رییس هیات والیبال خوزستان روز یکشنبه برگزار و سعید شاهرخی برای چهار سال هدایت این هیات را برعهده گرفت.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار