تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید باتری پرفروش‌ترین لپ تاپ های ایسوس
 در این مطلب می خواهیم شما را با پرفروش‌ترین باتری لپ تاپ های ایسوس آشنا کنیم. برند ایسوس از محبوب ترین و مورد پسندترین لپ تاپ های موجود در بازار فناوری و تکنولوژی می باشد که توانسته است مدل های مختلفی از این دستگاه را برای استفاده های متنوع تولید و عرضه نماید.

برند ایسوس از بهترین قطعات در ساخت لپ تاپ های خود استفاده می کند که این امر شامل باتری نیز می گردد. باتری لپ تاپ ایسوس K550، باتری لپ تاپ ایسوس X550A و دیگر باتری لپ تاپ های برند ایسوس از بهترین جنس یعنی لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر که دارای کیفیت بالایی می باشند و همچنین قابلیت شارژ هوشمند را دارند. قابلیت شارژ هوشمند و استفاده از تکنولوژی انحصاری SuperBatt موجب شده است که باتری لپ تاپ ایسوس کارایی بالایی را در بین برندهای مختلف لپ تاپ داشته باشد.

برند ایسوس از برندهای فعال در زمینه تولید لپ تاپ و قطعات جانبی آن می باشد که از باتری های با کیفیت بالا و مطابق و سازگار با دیگر قطعات لپ تاپ استفاده می کند تا بدین صورت طول عمر باتری و لپ تاپ افزایش داشته باشد.

بررسی باتری مدل های لپ تاپ ایسوس

در این قسمت می خواهیم جهت آشنایی بیشتر با باتری لپ های تاپ ایسوس چندین مدل معروف و پرطرفدار این برند مثل باتری لپ تاپ ایسوس N551 را بررسی کنیم.

باتری لپ تاپ ایسوس X550A

باتری این مدل لپ تاپ برند ایسوس از بهترین متریال و تکنولوژی ساخته شده است که از ویژگی های برتر آن می توان به نصب آسان و طول عمر بالا اشاره کرد. این باتری دارای ولتاژ ۱۴.۴ ~ ۱۱.۱ ولت و ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. همچنین این باتری از جنس لیتیوم یون و 4 سلولی است.

باتری لپ تاپ ایسوس K550

لپ تاپ های سری K550 کمپانی ایسوس به دلیل کیفیت بسیار بالا دارای محبوبیت زیادی در بازار فناوری می باشند. باتری لپ تاپ ایسوس K550، 6 سلولی است. این تعداد سلول موجب شده است که این باتری نسبت به دیگر باتری ها بسیار باکیفیت تر، بادوام تر، طول عمر زیادتر و همچنین از قابلیت شارژدهی بسیار بالاتری برخوردار باشد. این باتری دارای وزن 300 گرم، ولتاژ ۱۵ ولت و ظرفیت ۲۹۵۰ میلی آمپر ساعت است.

باتری لپ تاپ ایسوس N551

این باتری از جنس لیتیوم یون ساخته شده است و دارای ویژگی های مختلفی همچون ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت، ولتاژ 10.8 ولت ، توان 56 وات ساعت و همچنین 6 سلولی می باشد. این باتری با دیگر سری های لپ تاپ ایسوس از جمله Asus G551 , N551 , G771 دارای سازگار است.

نگهداری از باتری لپ تاپ

در انتهای این مطلب می خواهیم عنوان کنیم که علاوه بر انتخاب لپ تاپ و دقت به نوع باتری آن، باید نکاتی را برای استفاده هر چه بهتر از این قطعه نیز رعایت کنید تا کارایی و طول عمر آن افزایش داشته باشد. از نکاتی که باید در نگهداری باتری لپ تاپ به آن دقت کنید شامل موارد زیر است:

· کم کردن نور روشنایی صفحه نمایش

· کاهش عملکرد CPU برای کاهش مصرف برق آن

· دستگاه را زمانی که استفاده نمی کنید، خاموش نمایید.

· فعال کردن قدرت صرفه جویی خودکار تنظیمات

· تنظیمات مربوط به استفاده بهینه از باتری را فعال کنید.

· قرار ندادن باتری یا لپ تاپ نزدیک وسایل گرمایشی مانند رادیاتور و همچنین وسایل سرمایشی و دارای رطوبت

· در صورت استفاده نکردن از لپ تاپ، آداپتور برق را از آن جدا کنید.

· قبل از پایان کامل شارژ باتری آن را شارژ کنید، زیرا این حالت به باتری آسیب می زند.

· رم (RAM) لپ تاپ خود را ارتقا دهید.

· از باز کردن برنامه های اضافی بر روی لپ تاپ خود، جلوگیری نمایید.

خرید و تعویض باتری لپ تاپ

برای خرید سریع و بدون واسطه باتری لپ تاپ نیز، یک راه حل عالی وجود دارد. آن هم شرکت ساختار دیجیتال است. این شرکت تمامی لوازم جانبی لپ تاپ ها و تبلت ها را از بهترین برندها مانند سونی، پاناسونیک و ال جی وارد کشور می کند.

باتری های سلولی با کیفیت و درجه یک هستند. شاید نوع باتری مد نظر شما از نوع پلیمری باشد. ساختار دیجیتال انواع باتری های سلولی و پلیمری را با گارانتی معتبر و قیمت مقرون مصرفه عرضه می کند. این ضمانت نامه برای تعویض کالاهای معیوب، بی قید و شرط می باشد؛ همچنین اصالت باتری را تایید می کند. انواع باتری مناسب برای هر نوع برند لپ تاپ از ایسوس (Asus) گرفته تا برند دل و اچ پی (hp) را با خیال راحت خریداری کنید.

:
:
:
آخرین اخبار