تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۵۲۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه تقاطع میدان دانشگاه اهواز در موعد مقرر تکمیل شود

  رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه تکمیل پروژه تقاطع میدان دانشگاه یکی از مطالبات جدی مردم اهواز است، گفت: انتظار می‌رود قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و مجموعه شهرداری بر اساس وعده داده شده این پروژه را تکمیل کنند.

سیاوش محمودی در آیین بهره‌برداری و افتتاحیه مسیر ۳۰۰ L  تقاطع چند سطحی شهید کجباف (میدان شهید بندر) که امروز (۱۲ تیرماه) انجام شد، اظهار کرد: به زودی مناقصه مسیر ۴۰۰ L این پروژه نیز انجام می‌شود.

  وی افزود: از ابتدای آغاز به کار این دوره شورا تاکنون با حفظ انسجام و همدلی و با همراهی مسئولان مسیر را برای خدمت صادقانه مردم پیش برده‌ایم و ان‌شاءالله مستحکم‌تر این روند را طی خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اگر به ۸ شهریورماه ۱۴۰۰ برگردیم باز هم آقای امینی را به عنوان شهردار انتخاب می‌کنیم و روز به روز از این انتخاب خرسندتر می‌شویم زیرا مجموعه شورا و شهر در حال طی مسیر خود هستند.

محمدی بیان کرد: در این دوره بنا بود پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نشود زیرا مردم بارها گفتند پروژه‌ها نیمه تمام مانده‌اند بنابراین اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که در این راستا بالغ بر ۶۰ پروژه برنامه‌ریزی و تعریف شد و از ۱۲ فروردین‌ماه طرح هر هفته افتتاح یک پروژه آغاز شد و اکنون در ایستگاه دهم هستیم. پس از تکمیل این پروژه‌ها کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید اهواز آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: یکی از مسائل اصلی امروز اهواز بحث وضعیت معابر است که این مساله تنها به شهرداری برنمی‌گردد؛ به دلیل اولویت مساله فاضلاب اهواز بسیاری از خیابان‌ها دچار مشکل هستند؛ هنوز در پروژه‌هایی که لوله‌گذاری آن‌ها انجام شده، ترمیم آسفالت انجام نشده و ترمیم این پروژه‌ها رها شده است.

محمودی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته به دلیل سیل و آبگرفتگی‌ها معابر اهواز دچار مشکلات عدیده‌ای شده است که با پیگیری‌های انجام شده در یک مرحله یک هزار و ۷۰۰ تن و در مرحله دیگر یک هزار تن قیر از محل بازآفرینی شهری تامین خواهد شد تا در این حوزه اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به بسته شدن پل ششم اهواز (پل فولاد) به دلیل مشکلات ایمنی این پل گفت: مردم از ترافیک ایجاد شده در پی بسته شدن پل ششم گله‌مند هستند؛ شهردار و همکارانش طرحی اصلاحیه‌ای در ساحلی غربی آماده کرده‌اند تا ترافیک کاهش یابد.

محمودی بیان کرد: تکمیل پروژه تقاطع میدان دانشگاه نیز یکی از مطالبات جدی مردم اهواز است بنابراین انتظار می‌رود قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و مجموعه شهرداری بر اساس وعده داده شده این پروژه را تکمیل کنند.

وی با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه‌های سرمایه‌گذاری و حل مسائل امنیتی در این زمینه، بیان کرد: راه عبور اهواز از این مشکلات سرمایه‌گذاری است. شهرداری به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه اقدام کند و باید مجموعه حاکمیت بخواهد و کمک کند تا سرمایه‌گذاری در اهواز نهادینه شود. شهرداری اهواز ظرفیت‌های خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری دارد اما به آن ورود نشده است که باید همه در این زمینه کمک کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار