تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۵۲۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان استان عنوان کرد
اردوی مشترک گلبال خوزستان و عراق در اهواز / توجه خیرین به ورزش نابینایان
 رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان از آغاز اردوی مشترک تیم‌های گلبال خوزستان و بصره عراق در اهواز خبر داد.

وحید انصاری اظهارکرد: این اردو از روز گذشته دهم تیرماه در اهواز آغاز شده است و تا آخر هفته نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هدف این اردو، گفت: تیم خوزستان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور که از ۱۷ تیرماه در بابلسر آغاز خواهد شد، آماده می‌شود و تمام هدف ما این است که با تیمی آماده و برای کسب موفقیت راهی این مسابقات شویم.

رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان عنوان کرد: مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری با تیم بصره عراق منعقد کنیم تا بر اساس آن ارتباطات ورزشی‌مان بیشتر شده و تیم گلبال بصره هر سه ماه یک بار جهت برپایی اردوی مشترک به خوزستانت سفر کند. مطمئنا چنین برنامه‌های مشترکی تاثیر فراوان در پیشرفت این رشته در استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: گلبال خوزستان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و حتی می‌تواند بهتر از این هم باشد، البته در حال حاضر با مشکل هزینه‌های تمرین و ایاب و ذهاب ورزشکاران مواجه‌ایم و روزانه باید برای هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران در هر کدام از بخش‌های آقایان و بانوان، ۳۰۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنیم که اگر این دغدغه را نداشتیم با شرایط بهتری می‌توانستیم فعالیت کنیم.

انصاری در پایان تاکید کرد: برای موفقیت بیشتر به حمایت بهتر و بیشتر از سوی مسئولان نیاز داریم و امیدوارم باتوجه به شرایط خاص ورزش‌کاران کم‌بینا و نابینا، اسپانسرها و خیرین پا پیش بگذارند و از هیات حمایت ویژه داشته باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار