تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۵۲۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نشست نماینده اهواز با وزیر اقتصاد مصوب شد؛
برداشت۶هزار میلیاردتومان ازحساب‌های شرکتهای نفتی و واریز به حساب شهرداری های خوزستان
 مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی،از برداشت ۶ هزار میلیارد تومان از حساب‌های شرکت ملی نفت ایران و واریز به حساب شهرداری های خوزستان به منظور پرداخت بدهی عوارض آلایندگی شرکت‌های نفتی و اخذ مجوز خرید ۸ دستگاه بیل مکانیکی ، ۸ دستگاه لودر، ۵ دستگاه غلتک برای مسیرهای استان از اموال مصادره ای سازمان موال تملیکی خبرداد.
به گفته  یوسفی، مجوز خرید وسایل سرمایشی برای مساجد، حسینیه ها و هیأت های مذهبی برای استان خوزستان از اموال مصادره ای سازمان اموال تملیکی صادر شد.

 عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد:بدلیل بدهی و جرایم مالیاتی سازمان های وابسته به شهرداری اهواز این شهرداری از دریافت وام محروم بود که با پیگیری از وزیر اقتصاد جرایم دیرکرد بخشیده و اصل این بدهی ها تقسیط شد. نماینده اهواز همچنین از صدور مجوز خرید ماشین آلات و خدمات شهری برای شهرداری های اهواز و کوت عبدالله و شهرداری شهرهای مسیر زایرین اربعین از اموال تملیکی با حداقل قیمت، خبرداد.  گفتنی است، جلسه مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد در روز دوشنبه (۹ تیر ۱۴۰۱)در حاشیه سفر وزیر اقتصاد به استان خوزستان برگزار شد.


:
:
:
آخرین اخبار