تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۵۲۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم تكریم و معارفه سرپرست حراست شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید حراست شرکت نفت و گاز اروندان با حضور علیرضا دامغانی، رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، روسای ستادی حراست شرکت ملی نفت و مدیران و روسای شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.
به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان؛ علیرضا دامغانی رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم رکن حراست در سازمان ها گفت: برقراری امنیت، پیشگیری، برقراری نظم و انضباط، حفاظت از تجهیزات و تاسیسات و نیروی انسانی از وظایف اصلی این مجموعه است.

وی افزود: تغییرات در سازمان ها امری طبیعی و بر اساس دستورالعمل های سازمانی صورت می گیرد و امروز هم خوشحال هستیم که یکی از نیروهای جوان و متخصص در این حوزه استراتژیک و حساس منصوب شده است.
 
رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران در ادامه ضمن معرفی آقای مصطفی سواری، سرپرست جدید حراست شرکت نفت و گاز اروندان از خدمات و تلاشهای ارزشمند آقای حمید خادمی در دوران تصدی مسئولیت این واحد تقدیر و تشکر کرده و برای ایشان در مسئولیت‌های محوله آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه این نشست، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن خرسندی از انتخاب سرپرست جدید حراست و تقدیر از پیگیری ها و تلاشهای آقای دامغانی در انتخاب آقای مصطفی سواری ایشان را فردی انقلابی، جوان، فسادسیز و تحول گرا و دارای سابقه حراستی دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
عذاری اهوازی، با بیان اینکه مدیران و روسای حراست چشم مدیر عامل و مشاور امین و دلسوز باید باشند، تعامل و ارتباط خوب با سایر مدیریت ها و سازمان های بیرونی را بسیار مهم دانستند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اضافه کرد؛ موفقیت حراست در گروی تعامل و همکاری درون و برون سازمانی و همچنین استفاده از امکانات، تجهیزات و نیروهای متخصص است.
عذاری اهوازی در پایان ضمن تشکر از زحمات آقای حمید خادمی در مدت تصدی مسئولیت امور حراست، ایشان را فردی بسیار سالم و کاری دانستند و در این مدت کوتاه که عهده دار این جایگاه بودند اقدامات بسیار ارزنده ای انجام دادند و برای ایشان در مسولیت فعلی رئیس حراست پرسنلی آرزوی موفقیت نمودند.

همچنین حمید خادمی سرپرست پیشین حراست ضمن تشکر از حسن اعتماد آقای عذاری اهوازی و آقای دامغانی برای عهده داری مسئولیت حراست قدردانی و برای آقای سواری به عنوان سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرده و از همیاری مدیریت ها و کارکنان به ویژه کارکنان تلاشگر اداره حراست تشکر کرد.

مصطفی سواری سرپرست جدید حراست شرکت نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان، از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران و خدمات آقای خادمی در دوران تصدی امور تشکر و قدردانی نمودند.

سرپرست جدید حراست شرکت  نفت و گاز اروندان با بیان اینکه کار حراست مچ گیری نیست، تعامل و همیاری با کلیه مدیریت ها را از مهمترین برنامه های خود خواند و از همه حضار برای تحقق اهداف حراست طلب کمک و یاری نمودند و از خداوند منان برای عاقبت بخیری و رضایت از عملکرد خود و زیرمجموعه طلب دعا و مغفرت نمودند.

:
:
:
آخرین اخبار