تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۵۲۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶ نقطه جاده لالی - مسجدسلیمان ترمیم شد
  رییس اداره راهداری لالی گفت: ۶ نقطه از  محدوده ابتدای جاده جدید لالی به مسجدسلیمان که نشست کرده بود شناسایی، و پس از زیرسازی با آسفالت گرم ترمیم شد.

محسن حق نیا  بیان کرد: همچنین بخش از روکش آسفالت جاده لالی - دزفول به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۸۵ میلیارد ریال انجام شده و بقیه آن در چند ماه‌ آینده  به پایان خواهد رسید.
وی گفت: لکه گیری و ترمیم جاده لالی تا سه راهی عنبر جاده مسجد سلیمان نیز از اعتبار پروژه روکش آسفالت جاده لالی - دزفول انجام شده است. 
وی افزود: بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و احداث یک دستگاه پل سه دهانه روستای مهدی آباد بخش حتی ( مناقصه و عقد قرارداد ) نیز در دستور کار قرار گرفته است 

ریس اداره راهداری لالی ادامه داد: ۱۸ کیلومتر خط کشی جاده ارتباطی، نصب ۲۵۰ عدد علامت ایمنی و تجهیزات ترافیکی، و تکمیل و بازسازی حفاظ(هندریل) سه دستگاه پل  از برنامه های  امسال این اداره است.

حق نیا گفت: پارسال ۱۴ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های راهسازی در لالی هزینه شد که از جمله می توان به تعمیر و احداث پنج دهنه پل، تهیه و نصب ۱۳۰ عدد چراغ‌ LED تونلی و خط کشی ۶۵ کیلومتر راه اشاره کرد. 
وی تهیه و نصب ۳۷۰ عدد علامت ایمنی و تجهیزات ترافیکی، اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز و پر تصادف ۳۰ نقطه، ریزش برداری و شانه سازی ۷۰ کیلومتر مسیر جاده‌ای و نصب حفاظ گاردریل به طول  ۳۰۰ متر را از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان لالی بر شمرد.
وی افزود: شهرستان لالی دارای ۷۶ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۵ کیلومتر راه فرعی و روستایی آسفالته و ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی زیرسازی شده آماده آسفالت، و ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی خاکی است. 
شهرستان لالی از شهرستان‌های سخت گذر و کوهستانی با جاده‌های پر پیچ وخم و نامناسب در شمال خوزستان واقع است و فاصله مرکز آن با اهواز حدود ۱۷۰ کیلومتر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار