تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۵۲۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا باید برای شستشوی صورت از شوینده صورت استفاده کنیم؟

زمانی که به صورت روزانه از مواد آرایشی برای افزایش زیبایی چهره خود استفاده می‌کنید، پوست صورت به مرور زمان دچار آسیب می‌شود. استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی باکیفیت در حفظ سلامت و زیبایی پوست تاثیرگذار است. پس از پایان روز برای این که بتوانید آرایش صورت را از منافذ پوست به خوبی پاکسازی کنید نیاز به شوینده صورت دارید. استفاده از فیس واش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید پوست خود را به صورت عمیق از آلودگی و کثیفی پاکسازی کنید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد دلایل استفاده از شوینده صورت مطالب جالب توجهی را با شما در میان بگذاریم.

شوینده صورت چیست؟

مواد آرایشی به مرور زمان به اعماق پوست نفوذ کرده و باعث بسته شدن منافذ پوستی می‌شوند. کاهش منافذ پوستی باعث کاهش اکسیژن‌رسانی به سطح پوست خواهد شد که این امر می‌تواند عارضه‌های پوستی را به دنبال داشته باشد. شوینده صورت به دلیل داشتن ترکیبات مؤثر قادر است تا لایه برداری پوست را به شکل ایده‌ال انجام دهد. فیس براش از جمله ابزارهای کاربردی در شست و شوی پوست صورت است که از برس‌هایی با سر‌های گرد و نرم تشکیل شده است. برس‌های مختلفی که در شوینده صورت وجود دارند باعث می‌شوند تا متناسب با نوع پوست و نیاز خود بهترین را انتخاب کرده و لایه برداری پوست صورت را به بهترین شکل انجام دهید.

چرا باید برای شستشوی صورت از شوینده صورت استفاده کنیم؟

دلایل شستن صورت با فیس واش

برای این که بتوانید میزان اثربخشی شستن صورت با فیس واش را درک کنید، بهتر است قبل از هر چیزی مقایسه‌ای با شستشوی دستی داشته باشید. تمیز کردن پوست به شیوه دستی بسیار مفید است اما زمانی که از فیس براش استفاده کنید، قطعا نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. برس‌های موجود در فیس واش باعث از بین بردن سلول‌های مرده روی پوست شده که این امر در جذب انواع مرطوب کننده‌ها مؤثر است. استفاده از شوینده صورت باکیفیت باعث می‌شود تا پوست به صورت عمقی پاکسازی شود.

بهره‌گیری از فیس واش باعث ایجاد ارتعاشات کوچکی بر روی پوست شده که این امر به نوبه خود گردش خون را افزایش می‌دهد. به صورت کلی از دلایل شستن صورت با فیس واش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی عمیق و مؤثر پوست صورت
  • کاهش انواع جوش‌های موجود بر روی پوست
  • کاهش لک‌های پوستی و افزایش زیبایی
  • پاکسازی کامل منافذ پوست صورت
  • کاهش چین و چروک پوست به مرور زمان
  • لایه‌برداری بخش‌های مختلف پوست صورت
  • ماساژ ملایم پوست و افزایش خونرسانی به پوست
  • حفظ زیبایی و طراوت پوست

نحوه شستن صورت با فیس واش

استفاده صحیح از شوینده صورت با استفاده از فیس واش باعث می‌شود تا نتیجه مطلوبی کسب کنید. برای این کار بهتر است به نکات گفته شده در این بخش توجه داشته باشید:

  • در مرحله اول بهتر است یک پاک کننده پوست صورت مناسب انتخاب کنید و کمی از پاک کننده را با نوک انگشت خود بر روی صورت مالیده و ماساژ دهید.
  • برس مورد نظر خود را بر روی دستگاه وصل کرده و روشن کنید. حال برای این که بتوانید پاکسازی پوست را به بهترین شکل انجام دهید، بهتر است دستگاه را با حرکات دایره‌ای شکل بر روی پوست صورت خود بکشید.
  • بعد از 15 الی 20 ثانیه، دستگاه را به مدت کوتاهی متوقف کنید و سپس مجدد کار پاکسازی را انجام دهید. این شوک باعث می‌شود تا جریان خون پوست افزایش پیدا کند.
  • پس از پایان شستن صورت با استفاده از فیس براش، بهتر است پاک کننده را از روی پوست صورت خود پاک کنید.
  • برای دریافت نتیجه بهتر با استفاده از شوینده صورت، کافی است ابتدا سرعت دستگاه فیس براش را بر روی سرعت کند قرار داده و به مرور زمان افزایش دهید.

مطالعه بیشتر: برای شستن صورت از چی استفاده کنیم؟

استفاده روزانه از فیس براش برای شستن صورت

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای استفاده از فیس براش این است که آیا می‌توان به صورت روزانه از این محصول برای پاکسازی پوست صورت خود استفاده کرد یا خیر. اگر از شوینده صورت باکیفیت استفاده می‌کنید، بهتر است به صورت معمول هفته‌ای یک بار از برس پاک کننده استفاده کنید. بهره‌گیری روزانه از این محصول می‌تواند منجر به پیری زودرس شود. در صورت تمایل به حفظ سلامت و زیبایی پوست خود بهتر است فیس براش را بر روی بخش‌هایی از پوست صورت خود قرار دهید که دچار عارضه‌های پوستی هستند. این امر باعث می‌شود تا سلول‌های مرده پوست به راحتی از بین رفته و لایه‌برداری به بهترین شکل انجام شود. شستن صورت با استفاده از این محصول بسیار آسان است و با رعایت کردن اصول بیان شده در بالا می‌توان به نتیجه درخشان دست پیدا کرد. بهترین زمان برای استفاده از شوینده صورت، کمی قبل از خوابیدن است. همچنین اگر بخواهید پوست لطیف و شفافی داشته باشید، بهتر است اول صبح نیز از مواد شوینده باکیفیت صورت استفاده کنید.

انتخاب بهترین شوینده پوست و صورت

برای این که بتوانید بهترین شوینده پوست را خریداری کنید، باید در مورد حساسیت‌های پوست بدن خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. پوست صورت هر فرد دارای یک سری حساسیت‌های مشخص است که شناخت آنها باعث می‌شود تا افراد به ویژه بانوان بتوانند بهترین شوینده صورت را خریداری کنند. یکی از نکات کلیدی در هنگام خرید محصولات مراقبت از پوست، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. با خرید از فروشگاه‌های معتبر قادر خواهید بود تا با هزینه معقول، به بهترین برندهای روز دسترسی پیدا کنید. در صورتی که به دنبال خرید محصولات مراقبت از پوست هستید بهتر است به فروشگاه ایطو سر بزنید.

خرید محصولات مراقبت از پوست و مو از ایطو

فروشگاه ایطو یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش محصولات درمانی پوست و مو است. بسیاری از خانم‌ها جهت داشتن پوست زیبا و شفاف به دنبال خرید شوینده صورت هستند. این افراد برای این که بتوانند با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند بهتر است محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ایطو انتخاب کنند. فروشگاه ایطو به منظور درمان مشکلات پوست و مو، محصولات خود را از برندهای ایرانی و خارجی به فروش می‌رساند. وجود بخش پشتیبانی باعث شده است تا خریداران در صورت نیاز بتوانند بهترین محصولات را متناسب با پوست بدن خود خریداری کنند. در صورت تمایل می‌توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی ایطو به آدرس eitoo.ir مراجعه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار