تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۵۲۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست هم اندیشی مشترك سرپرست مدیریت منابع انسانی شركت نفت و اروندان با معاونت آموزش های حرفه ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت
نشست هم اندیشی مشترك سرپرست مدیریت منابع انسانی شركت نفت و اروندان با معاونت آموزش های حرفه ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت

در نشست هم اندیشی مشترک سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و اروندان با معاونت آموزش های حرفه ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت راهکارهای همکاری مشترک در زمینه استفاده از ظرفیت های آموزشی این دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، این نشست که در مدیریت منابع انسانی شرکت نفت وگاز اروندان برگزار شد، با محوریت تقویت ارتباط دو سویه به جهت توجه ویژه به مقوله آموزش با نظر به رویکرد مثبت مدیرعامل و سرپرست مدیریت منابع انسانی در ارتقاء سطح آموزش پرسنل و همچنین با توجه به نیاز شرکت به داشتن پرسنلی ماهر با دانش فنی و تخصصی مناسب و مطلوب با حضور سرپرست مدیریت منابع انسانی و معاونت آموزشی های حرفه ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت برگزار گردید.
سید محمد جواد هاشمی نژاد ضمن خیر مقدم، جایگاه دانشگاه صنعت نفت را قلب تپنده وزارت نفت دانست و با بیان اینکه نگاه ویژه جناب مهندس اوجی وزیر محترم دولت سیزدهم که خود از فارغ التحصیلان این دانشگاه بوده اند موجب شده است بعد از سالها بی توجهی و تضعیف جایگاه این قطب مهم دانشجو و متخصص پروری اکنون شاهد احیاء و پویایی دانشگاه صنعت نفت هستیم و امید داریم بیش از پیش اثر گذاری حوزه دانش در صنعت نفت نمود پیدا کند.
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و اروندان افزود برنامه های ما در آموزش کاملاً بر اساس واقع بینانه ، علمی و با توجه به نیاز سازمان و برگرفته از سیستم جامع منابع انسانی مدون و جمع بندی گردیده.
هاشمی نژاد گفت؛ با توجه به اینکه این ارتباط ما بین شرکت نفت و گاز اروندان و دانشگاه صنعت نفت همواره برقرار بوده آماده هستیم این تعامات را با ظرفیت های آن سازمان به منظور همکاری بهتر در جهت بهبود خدمات آموزشی افزایش دهیم.
وی افزود با توجه به امر آموزش نیروهای تبدیل وضعیت بند(د) و (و) ایثارگران عزیز، کار بسیار وسیع و حائز اهمیت شده است و در این امر قطعاً ظرفیت دانشگاه صنعت نفت در هر 4 شهر آبادان، اهواز؛ تهران و محمود آباد فرصت و محیطی بسیار خوب برای انتقال دانش مورد خواست ما با توجه به تجربه اساتید کارآزموده نفتی دانشگاه خواهد بود.
در ادامه سید مهدی میررکنی معاون آموزش های حرفه ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت با تشریح کامل توانمندیها و ظرفیت های این دانشگاه پرداخت و افزود این نشست فرصت مناسبی برای برقراری و استحکام پیوند دانشگاه صنعت نفت با شرکت نفت و گاز اروندان است که میتوان ظرفیت های بالقوه این مجموعه را بارور سازد.
میررکنی با اشاره به این موضوع که نگاه وزارت نفت دولت سیزدهم به دانشگاه صنعت نفت بسیار خوب و تحول گراست افزود، وزیر محترم نفت که ریاست هیأت امنای دانشگاه صنعت نفت را نیز بر عهده دارد با اتخاذ تصمیمات و دستورات مناسب نسبت به احیاء دانشگاه صنعت نفت که در آستانه فروپاشی و حذف از صنعت نفت بوده است موجب گردید اکنون شاهد پویایی و تحول اساسی در دستگاه صنعت نفت باشیم.
وی با اشاره به اینکه تاسیس دانشگاه صنعت نفت در سال 1318 در آبادان بوده است نقش و اهمیت توجه به آن را ضروری دانست و توجه  وزارت نفت در خصوص تربیت نیروهای کارآزموده و متخصص و متعهد بسیار مهم دانست که متاسفانه در چند سال گذشته تا تعطیلی کامل این دستگاه تلاش می نمودند که خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد بازگشت اعتبار،اعتماد و توجه ویژه به این مجموعه عظیم علمی هستیم.
میررکنی ادامه داد با تقویت و توسعه همکاری ها، دسترسی و بکارگیری از دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای ارتقاء دانش در حوزه آموزشی، مطالعات، پژوهشی و کاربردی، این دانشگاه آمادگی لازم را در تمامی زمینه ها اعلام می نماید.

گفتنی است در این نشست رئیس روابط عمومی و مسئول آموزش شرکت نفت وگاز اروندان و همچنین رئیس روابط عمومی و رئیس پژوهش دانشکده نفت آبادان حضور داشتند و به بیان مطالب ونقطه نظرات خود پرداختند.
:
:
:
آخرین اخبار