تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۵۲۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس ورزش و جوانان دزفول: پیگیر رفع توقیف موتورسیکلت قهرمان موتورسواری هستیم
 رئیس اداره ورزش وجوانان دزفول با اشاره به توقیف موتورسیکلت قهرمان دزفولی موتورسواری در آزادراه قم - تهران گفت: پیگیری‌های لازم برای ترخیص موتورسنگین سامان قنبری از طریق فدراسیون انجام شده است.

خادمعلی تهذیبی افزود: متاسفانه یکی از ماموران راهور به علت اینکه اتوبوس اجازه حمل موتور را ندارد، موتورسنگین قهرمان دزفولی را در آزادراه قم - تهران توقیف کرده بود.
وی ادامه داد: مسابقات جهانی نمایشی موتورسنگین حدود ۵۵ روز دیگر در جمهوری چک برگزار می‌شود که قهرمان دزفولی برای حضور در این مسابقات جهانی  اقدام به انتقال موتورسنگین خود به تهران کرده بود.
 رییس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: به طور جدی پیگیر رفع این مشکل شدیم و با تلاش مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری موتور در حال ترخیص است.
سامان قنبری قهرمان موتورسواری نمایشی دزفول نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پیگیری‌های لازم درخصوص ترخیص موتورسنگین انجام شده و قول داده‌اند فردا موتورم را تحویل دهند.
وی با قدردانی از پیگیری‌های نماینده و فرماندار دزفول و آقای میثم شکرچیان برای این موضوع افزود: مسابقات جهانی نمایشی موتورسنگین ۲۸ شهریورماه در جمهوری چک برگزار می‌شود.

سامان قنبری اولین موتورسوار ایرانی در رشته موتورسوار نمایشی و دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی است.

روز گذشته کلیپی از گلایه قنبری مبنی بر توقیف موتورسیکلت در آزادراه قم تهران به صورت گسترده در فضای مجازی پخش شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار