تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۵۲۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکان مانور میان شبکه برق فوق ‌توزیع باغملک و رامهرمز افزایش یافت
  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به تعویض هادی خط ۱۳۲ کیلوولت حد فاصل پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک تا محل پست ۱۳۲ کیلوولت سیمان کارون، گفت: این اقدام باعث افزایش امکان مانور میان شبکه فوق‌توزیع باغملک و رامهرمز خواهد شد.

 محمود دشت‌بزرگ بااشاره به ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال ، بیان کرد: تعویض هادی خط ۱۳۲ کیلوولت حد فاصل پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک تا محل تیاف پست ۱۳۲ کیلوولت سیمان کارون شامل تامین تجهیزات، نصب و سیم‌کشی به طول ۲۱ کیلومتر مدار به پایان رسید و برقدار شد.

وی با بیان اینکه این اقدام باعث افزایش امکان مانور در شبکه برق فوق‌توزیع باغملک و رامهرمز خواهد شد، افزود: افزایش امکان ترانزیت توان، بهبود قابلیت اطمینان شبکه ناحیه مارون و افزایش امکان بارگیری از ظرفیت منصوبه پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک از دیگر اهداف بهره‌برداری از این پروژه است.

دشت‌بزرگ گفت: از مهر سال ۱۴۰۰ تاکنون ۵۱ کیلومتر مدار خط، ۳۳ کیلومتر هادی پرظرفیت و ۲۹ کیلومتر مدار فیبرنوری به بخش انتقال و فوق‌توزیع شبکه زیر نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسوولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.



مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار