تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۱۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرونده ارتشا و اختلاس شرکت توزیع برق خوزستان مربوط به سال ۱۳۹۷ می باشد
  روابط عمومی شرکت توزیع برق استان خوزستان اعلام کرد: یک فقره پرونده حقوقی و قضایی در خصوص ارتشا و اختلاس مربوط به این شرکت در دستگاه قضایی مفتوح بوده که مربوط به سال ۱۳۹۷ می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان اخیرا مطلبی در فضای مجازی به نقل از دادستان مرکز استان مبنی بر اختلاس در شرکت توزیع برق خوزستان منتشر شده است که این موضوع مربوط به مدیریت قبلی  است که در سال ۱۳۹۶ اتفاق افتاده و موضوع در دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

این روابط عمومی روز دوشنبه در ادامه این مطلب افزود: مدیریت فعلی شرکت توزیع برق استان خوزستان هیچگونه پرونده قضایی مبنی بر اختلاس و یا ارتشا در دستگاه قضایی ندارد و تخلفات احتمالی انجام شده مربوط به مدیریت قبلی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز  روز شنبه هفته جاری  در نشستی با رسانه ها از صدور ۱۰۰ کیفرخواست در حوزه مفاسد اقتصادی و تخلفات اداری در یک سال اخیر در خوزستان خبر داد.

صادق جعفری چگنی افزود:این کیفرخواست ها بیشتر در حوزه های نفتی ، اداری ، شهرداری ها ، راه و شهرسازی ، فولاد  و برخی مقام های ارشد سابق استان بوده است.

وی از بازداشت برخی مدیران نفتی استان و منطقه آزاد اروند در چند روز اخیر خبر داد و افزود: چون هنوز پرونده در مرحله تحقیقات است قانونا" نمی توانیم نامی از متهمان ببریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار