تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۵۲۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاه عدالت محور نسبت به فعال‌سازی پروژه‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار داریم
  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال جاری در مناطق محروم و کم برخوردار با نگاه عدالت محور نسبت به فعال سازی پروژه‌ها کار شده است.

حمید بنی تمیم با ارائه گزارش فعالیت های اجرایی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در سال جاری و با بیان این که در مناطق محروم و کم برخوردار در سال ۱۴۰۱ با نگاه عدالت محور نسبت به فعال سازی پروژه‌ها کار شده است، اظهارکرد: در همین راستا با اختصاص تخصیص اعتباری نسبت به فعال سازی ۵ پروژه نیمه فعال استخر در شهرستان های صفی آباد دزفول، هندیجان، رامشیر، باغملک و شوش اقدام شد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت هیات های ورزشی و ادارات شهرستان های شادگان و گتوند و با تزریق کمک‌های مالی نسبت به راه اندازی مجدد استخرهای این دو شهر نیز اقدام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که تعداد ۴۷ زمین چمن مصنوعی در مناطق محروم و مرزی در فروردین ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید، ادامه داد: استخر ایثار در منطقه کوی طلاب اهواز نیز افتتاح شد که جهت استفاده جانبازان و معلولان مناسب سازی شده است.

وی گفت: در سال جاری بازسازی ورزشگاه در مناطق حصیرآباد، مجموعه انقلاب، منطقه یوسفی اهواز و مجموعه ۱۶ هکتاری و مجموعه ورزشی در عین دو اهواز پیمان سپری شد و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

بنی تمیم بیان کرد:  زیرسازی ۳ چمن مصنوعی در مناطق حصیرآباد، منبع آب و کوی یوسفی نیز انجام و به روزی چمن آن‌ها فرش خواهد شد.

وی عنوان کرد: راه اندازی تنها سالن ورزشی چند منظوره در منطقه کوی پلیس اهواز با حمایت از هیات هندبال خوزستان، تکمیل و راه اندازی مجدد برج های نوری ورزشگاه های واقع در شهرستان های ماهشهر، شوش، رامهرمز و باغملک و افتتاح برج های روشنایی ورزشگاه تختی هندیجان و آغاز عملیات اجرایی مربوط به برج های روشنایی استادیوم های ویس و ملاثانی از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان محسوب می‌شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار