تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۵۲۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری نشست کارشناسی رفع موانع تولید آبزی پروران در شرایط کم آبی

مدیر کل شیلات استان خوزستان در خصوص نشست کارشناسی مدیریت تولید در شرایط کم آبی گفت: برگزاری چنین جلساتی در راستای رفع موانع تولید آبزی پروران مهم بوده و به طور مستمر برگزار خواهد شد تا به نتیجه مطلوبی برسیم.
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، جلسه ای با حضور مدیر کل شیلات استان خوزستان، مدیران شهرستانی و کارشناسان اداره کل شیلات، مدیران اتحادیه ها و تعاونی های آبزی پروری ماهیان گرمابی، در خصوص محدودیت های منابع آبی سال جاری به منظور مدیریت کم آبی پیش رو و همچنین جلوگیری از آسیب های احتمالی وارده به صنعت آبزی پروری و مدیریت تولید، در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
در ادامه این جلسه، مدیران عامل تشکل ها و اتحادیه های آبزی پروری ضمن معرفی جدیدترین برنامه های خود به ارایه نقطه نظرات، دیدگاه ها، مسائل، مشکلات و پیشنهادات پرداختند و مشکلات تولید در این شرایط را در حوزه آبزی پروری مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.
مشکلات کمی و کیفی آب، تامین برق و نهاده ها و همچنین بیمه محصول آبزیان از جمله مهمترین دغدغه هایی بود که از سوی مدیران عامل تشکل ها بیان شد.
در ادامه این جلسه فتح اله ابوعلی مدیرکل شیلات استان خوزستان برگزاری چنین جلساتی در راستای رفع موانع تولید آبزی پروران را مهم برشمرد و گفت: این جلسات به طور مستمر برگزار شود تا به نتیجه مطلوبی برسیم.
وی افزود: با جدیت کامل مسائل و مشکلات مربوط به آب، برق، نهاده های تولید و بیمه  مزارع پرورش ماهی پس از بررسی های کارشناسی جمع بندی و با حضور دستگاه های ذیربط در جلسات تخصصی استانداری مطرح و تصمیمات لازم گرفته می شود.
ابوعلی تصریح کرد: مسائل و مشکلات آبزی پروران با  اولویت بندی پیگیری و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، همچنین از ادارات مربوطه به منظور شرکت در جلسات و کارگروه های فنی دعوت می شود.
:
:
:
آخرین اخبار