تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۵۲۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قصه تکراری ضرب و شتم داور در ماهشهر/ بازیکن تیم خلیج فارس: پشیمانم
بازیکن تیم فوتبال خلیح فارس ماهشهر از حرکت خود مبنی بر درگیری با داور مسابقه، ابراز پشیمانی کرد.

قصه تکراری ضرب و شتم داور در ماهشهر/ بازیکن تیم خلیج فارس: پشیمانم

  تیم فوتبال خلیج فارس بندرماهشهر برای دومین بار در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور با مشکل انضباطی ناشی از درگیری با داوران مواجه شد.

در هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها تیم خلیج فارس بندرماهشهر در حالی که تا دقیقه ۷۷ از حریف خود تیم نود ارومیه عقب بود، داور علیه این تیم پنالتی اعلام کرد، اما در این لحظه مهدی تازیک بازیکن تیم خلیج فارس به مجید محمدی داور مسابقه حمله‌ور و به صورت او سیلی زد که این حرکت باعث نیمه تمام ماندن بازی شد.

این در حالی بود که در هفته بیست و یکم این رقابت‌ها نیز، ماساژور تیم خلیج فارس در دیدار برابر تیم شهید قندی یزد به نشانه اعتراض به تصمیمات داور، در یک حرکت عجیب رزمی با پا به سینه داور بازی لگد زده بود!

به همین دلیل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرده و قرار است پس از برگزاری جلسه این کمیته درباره این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد.

اما مهدی تازیک، بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار فارس ضمن ابراز پشیمانی از عملکرد خود در آن صحنه جنجالی، درمورد درگیری با داور بازی با نود ارومیه اظهار داشت: در جریان بازی لحظه‌ای خون به مغزم نرسید و کار اشتباهی کردم، قبل از بازی مشکلات خانوادگی داشتم و وقتی داور به سود تیم نود پنالتی گرفت، ابتدا او را لمس کرده و در ادامه حرکت ناشایستی انجام دادم که این برخورد با داور بازی به خاطر جوانی و کم تجربگی‌ام بود.

وی افزود: در حال حاضر خیلی پشیمان هستم و نباید با داور که مهم‌ترین رکن بازی است، چنین رفتاری می‌کردم. حتی در پایان بازی هم قصد داشتم بروم و از وی عذرخواهی کنم اما از ورزشگاه خارج شده بودند. متاسفانه فیلم این حرکت هم بازتاب بدی در فضای مجازی داشت. از کمیته انضباطی و اهالی فوتبال هم معذرت می‌خواهم و امیدوارم کمیته انضباطی تصمیمی بگیرد که منجر به محرومیت طولانی مدت من نشود و بتوانم زودتر به میادین بازگردم و این حرکت زشت را جبران کنم.

  ضرب و شتم داوران علاوه بر محرومیت بازیکنان و عوامل تیم و اعلام نتیجه۰_۳به سود حریفان با جریمه‌های سنگین مالی همراه است که معقول نیست تیمی که همیشه از مشکلات مالی رنج می برد چرا باید جریمه‌های سنگین ضرب و شتم داوران را به جان بخرد؟

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار