تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۵۲۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل اسکان ساکنان مجتمع غیر ایمن عدالت اهواز در حال رفع شدن است
  فرماندار اهواز گفت: مشکل اسکان ساکنان مجتمع عدالت ۲ در منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز با جدیت در حال پیگیری و رفع شدن است.

ساختمان "عدالت ۲” یک مجتمع ۱۵۴ واحدی است که توسط تعاونی مسکن بیمارستان ابوذر ساخته شده و احداث آن قبل از سال ۹۰ آغاز شده و همچنان نیمه تمام مانده است.

  مسعود فلاحی افزود:مالک این مجتمع موظف شده برای تامین محل سکونت خانوارهای ساکن در این ساختمان به صورت رهن و با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی اقدام کند. 

وی با اشاره به اینکه تامین امکانات اولیه برای اسکان ساکنان این ساختمان انجام شده است‌ اظهار داشت: ساکنان این مجتمع مسکونی در یک مدرسه اسکان داده شدند.

فلاحی  ادامه داد: در نشست مدیریت بحران که از ساعت ۲۳ جمعه شب تا ساعت پنج بامداد شنبه با حضور مسئولان ادارات،نهادها و دستگاه های اجرایی در دادگستری اهواز برگزار شد، مشکلات خانوارهای ساکن در این مجتمع  پیگیری شد و تلاش بر این است تا هر چه سریعتر این مشکلات به طور کامل رفع شود.

به دلیل نا ایمن بودن مجتمع عدالت ۲ خانوارهای ساکن در آن خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان مجتمع مسکونی عدالت ۲ علاوه بر اینکه پایان کار ندارد شرایط لازم برای بهره‌برداری را نیز نداشته و شهرداری نیز مجوز بهره‌برداری برای این ساختمان در سال‌های اخیر صادر نکرده است.

ریزش برج متروپل آبادان با ده ها کشته و زخمی موجب نگرانی ساکنان برخی مجتمع های مسکونی نا ایمن و فاقد پایان کار در استان خوزستان از جمله اهواز شده است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار