تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۲۵۲۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمین ورزشی "کوی علوی" هر روز در حال تصرف است!

  رئیس ورزش محلات اهواز گفت: هر روز زمین‌ ورزشی کوی علوی در حال تصرف است و کوچک‌تر می‌شود.

ایوب غزی در جلسه شورای ورزش اهواز که امروز ۴ تیرماه در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۸۹ زمین خاکی در شهر اهواز داریم و در حال حاضر ۴۳۰ تیم فوتبال محلات فعال هستند ضمن اینکه سامانه جمع‌آوری اطلاعات ورزشکاران و تیم‌های ورزشی آماده و فعال شده است.

 وی بیان کرد: جلسات خوبی در مناطق یک و ۲ و ۸ در خصوص روشنایی زمین‌های خاکی داشته‌ایم و اما برخی از زمین‌ها مثل زمین کوی علوی هنوز مشکل آن‌ها حل نشده است و در حالی که ۲ هزار فوتبالیست در این منطقه وجود دارد اما هر روز این زمین در حال تصرف است و کوچک‌تر می‌شود که امیدوارم مسئولان مربوطه پیگیر آن باشند. البته در حال حاضر به نتیجه نرسیده‌ایم.

رئیس ورزش محلات اهواز با اشاره به مشکلاتی در برخی از زمین های خاکی از جمله شهرک اللهیه و کوی جمهوری (اخر اسفالت)،  گفت: زمین اللهیه نیز مشکل دارد و اداره برق به دنبال این زمین است. به هر حال ما به دنبال حفظ و تثبیت زمین‌های ورزشی هستیم و بهترین کار نیز حفظ این زمین‌ها است. البته شهرداران نیز پای کار هستند.

وی تأکید کرد: البسه ورزشی باید عادلانه توزیع شوند و این کار باید از طریق ما به عنوان شورای ورزش محلات صورت بگیرد اما متأسفانه برخی دوستان از طریق نمایندگان مجلس نامه می‌گیرند و به اداره ورزش و جوانان اهواز مراجعه می‌کنند که این کار درست نیست.

غزی بیان کرد: به هر حال اگر بتوانیم زمین‌های ورزشی را حفظ کنیم قدم مثبتی است و اگر بتوانیم نور و سکوی ورزشی را برای زمین‌های خاکی در نظر بگیریم که کار خیلی بزرگی انجام داده‌ایم. امیدوارم مشکلات ورزش محلات روز به روز کمتر شود.

وی در پایان گفت: از آن جا که فضا برای ورزش بانوان کم است ما سعی کرده‌ایم از مدارس استفاده کنیم حتی پارک بانوان هم فعال است اما دوستان استفاده نمی‌کنند و شاید این نیز به دلیل نبود تبلیغات لازم از سوی خود ما باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار