تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۲۵۲۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید معاون فرماندار اهواز به فعال‌تر شدن کمیسیون ورزش بانوان
 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز با تاکید بر فعال تر شدن کمیسیون ورزش بانوان شهرستان،گفت: حتما ورزشکاران مستعد و علاقه در بخش همگانی و قهرمانی نیازمند حمایت هستند و این خلا احساس می شود.

سیدمجید صالحی در جلسه شورای ورزش اهواز که امروز ۴ تیرماه در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از بخشداران مناطق مختلف می‌خواهم که از ظرفیت شرکت‌های مختلف برای ورزش استفاده کنند و به نظر من با برنامه‌ریزی لازم می‌توان از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

 وی ادامه داد: در ورزش محلات اقدامات خوبی صورت گرفته است و در جلسه‌ای که در استانداری داشتیم در خصوص زمین‌های خاکی تعیین تکلیف شد و مقرر شد مسئولان مربوطه در خصوص تسطیح این زمین‌ها و تأمین روشنایی و همچنین تجهیزات موردنیاز اقدام کنند و به نظرم برای پیگیری در این زمینه نباید منتظر برگزاری جلسه شورای ورزش بمانیم. ضمن اینکه قبل از جلسه شورای ورزش بعدی باید مصوبات جلسه پیگیری شوند. قصد جلسات وقت تلف نکردن نیست و از نظر اخلاقی و شرعی همه مکلف هستیم کار انجام دهیم و اگر اکنون قدمی برای نسل جوان و علاقه‌مندان به ورزش برداریم اقدامی مهم و مثبت محسوب می‌شود و مطمئناً می‌توان تأثیر مثبت آن را در سطح جامعه دید.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: ورزش همگانی را می توان فعال کرد البته در شرایط کرونایی، ستاد کرونا برای ورزش همگانی مجوز نمی داد ضمن این که شرایط آب و هوایی نیز محدودیت هایی ایجاد کرده است اما علی رغم تمام این محدودیت ها، فضا بهتر شده است و همه باید کمک کنند. شهرداری، اداره ورزش اهواز و ... نیز باید کمک کند. این آمادگی را داریم که در این زمینه هماهنگی بین دستگاه ها را برای فعالیت ورزش همگانی انجام دهیم.

وی با بیان این که آموزش و پرورش نیز ظرفیت خوب و مطلوبی است، ادامه داد: باید از این ظرفیت به ویژه در روستاها بهره برد.

صالحی عنوان کرد: بعضا ورزشکاران صاحب عنوان به فرمانداری مراجعه کرده اند و ما نیز در حد توان پیگیر بحث استخدام یا سایر مشکلات شان بوده ایم و یکسری هماهنگی ها انجام شده اما نیاز است که همه به ورزشکاران این چنینی کمک کنیم تا در نهایت به ترویج ورزش کمک کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر توریع عادلانه تجهیزات ورزشی، گفت: در روستاها، مناطق حاشیه ای و کم برخوردار این انتظار می رود که بر اساس اعلام بخشداران، توزیع عادلانه صورت بگیرد و اگر تجهیزات نیز محدود است اما توزیع عادلانه باشد تا رضایت نسبی رقم بخورد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز در پایان با تاکید بر فعال تر شدن کمیسیون ورزش بانوان شهرستان، عنوان کرد: حتما ورزشکاران مستعد و علاقه در بخش همگانی و قهرمانی نیازمند حمایت هستند و این خلا احساس می شود البته در بخش بانوان کار شده است و قابل کتمان هم نیست اما جای کار بیشتر است. بانوان نیازمند حمایت بیشتری هستند زیرا افراد مستعد بسیاری داریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار