تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۵۲۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قوه قضاییه از تعطیلی ۸ شرکت تولیدی خوزستان جلوگیری کرد
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان با جلوگیری از تعطیلی هشت شرکت تولیدی ، مانع بیکاری ۳۰۰ نفر در این واحدهای تولیدی شد.

 صادق جعفری چگنی روز شنبه در نشست رئیس کل دادگستری خوزستان با جمعی از صنعتگران استان به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: بیشترین سود را می توان با کمترین هزینه از واحدهای تولیدی کوچک در شهرک های صنعتی به دست آورد. 

وی افزود:شهرک های صنعتی راهی برای نجات اقتصاد کشور در این شرایط سخت اقتصادی و راهکاری برای خنثی کردن تحریم ها هستند.

چگنی بیان کرد: در خصوص تعیین تکلیف اراضی شرکت شهرک ها دستگاه قضا در استان پیگیر است تا این مشکل تولید کنندگان را برطرف نماید و در مواردی که اراضی واگذار شدند درخواست کردیم که برای حفظ بیت المال این پرونده ها به سرانجام برسند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان اظهار داشت: برای استمهال بدهی واحدهای صنعتی و تامین آب و برق صنایع، کارهای خوبی توسط دستگاه قضا انجام شده است.

وی با بیان اینکه آمادگی همکاری با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع برای حل مشکلات آن ها را داریم افزود: برای ایجاد شعبه رسیدگی در واحدهای صنعتی و تشکیل شعبه ای در شوراهای حل اختلاف جهت حل مشکلات صنایع موافق هستیم تا هر چه بیشتر تردد صنعتگران به دادگستری کاهش یابد.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار