تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۰۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات ورزشی محلات اهواز اختصاص یافت
  رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهواز با تاکید بر ساماندهی و تامین تجهیزات ورزشی در مناطق محروم، گفت: ۳۰ میلیارد ریال امسال برای تامین تجهیزات ورزشی محلات اهواز اختصاص یافت.

 سیدعلی حسینی روز شنبه در نشست شورای ورزش اهواز در محل فرمانداری این شهرستان بیان کرد: متاسفانه در ورزش محلات سازماندهی خوبی وجود ندارد و هر شخص و ارگانی برای دریافت تجهیزات به ما مراجعه می‌کند که انتظار داریم اینگونه موارد توسط رییس ورزش محلات ساماندهی شود.

وی گفت: انتظار داریم سامانه‌ای تشکیل شود و اسامی تمام تیم ها و ورزشکاران زیرپوشش ورزش محلات، در آن درج شود تا از این طریق توزیع عادلانه‌ای به این تیم‌ها انجام شود.

وی با اشاره به تجهیز زمین‌های خاکی به دیرک دروازه و روشنایی آنها افزود: پارسال بر اساس صورت جلسه‌ای، بحث نورپردازی و نصب دیرک دروازه تعدادی از زمین‌های خاکی اهواز انجام شد و انتظار داریم تعداد دیگری از این زمین ها توسط شهرداری مناطق تجهیز شوند.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تجهیزات ورزشی به صورت عادلانه در اهواز و بخش های غیزانیه، اسماعیلیه و مرکزی توزیع، و کمبودهای لازم در این مناطق برطرف شود.

حسینی به استفاده از ظرفیت مدارس در مناطق محروم برای بحث اوقات فراغت تابستانه اشاره کرد و گفت: در زمینه ورزش محلات و اوقات فراغت برنامه خوبی برای تابستان داریم که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه به ما کمک کنند.

گفتنی است بیش از ۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب یک هزار و ۲۰۰ باشگاه ورزشی در خوزستان فعالیت می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار