تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۵۲۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اهواز توزیع عادلانه تجهیزات ورزشی را در مناطق حاشیه نشین خواستار شد
  معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز با بیان اینکه توزیع عادلانه تجهیزات ورزشی در شهرستان و محلات حاشیه نشین اهواز باید به خوبی انجام شود گفت: انتظار داریم که بخشداران تجهیزات مورد نیاز را به صورت عادلانه توزیع کنند تا رضایت نسبی ایجاد شود.

 سیدمجید صالحی روز شنبه در نشست شورای ورزش شهرستان اهواز در محل فرمانداری بیان کرد: لازم است بخشداران، تشکیل نشست شورای ورزش را در دستور کار قرار داده و از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای مربوطه در امر ورزش استفاده کنند؛ همچنین رییس اداره ورزش و جوانان اهواز در جلسات حضور داشته و موضوعات مربوط به روستاها پیگیری شود.

وی با اشاره به ورزش محلات و زمین‌های خاکی ورزشی افزود: در نشست استانداری بنا شد که شهرداری اهواز بحث تسطیح و روشنایی زمین های خاکی را انجام دهد. همچنین انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی، مصوبات مربوط به خود را پیگیری کنند. مشکل حقوقی زمین های خاکی اهواز ابتدا باید توسط نماینده ادره ورزش و جوانان اهواز پیگیری شود زیرا ما نمی‌توانیم در زمینی که معارض دارد زیرساخت انجام دهیم. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز به فعال کردن ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: شرایط آب و هوایی خوزستان بحث ورزش همگانی را محدود کرده ولی با این وجود می‌توان با کمک سایر دستگاه ها، این ورزش را فعال کرد. بخشی از کار بر عهده شهرداری بوده و انتظار داریم که زیرساخت‌های لازم محقق شود.

صالحی گفت: آمادگی داریم غیر از برگزاری جلسات شورای ورزش، از طریق اداره ورزش و جوانان اهواز هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها را برای فعال کردن ورزش همگانی انجام دهیم. 

وی در ادامه به ظرفیت آموزش و پرورش برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: می‌توان از ظرفیت سالن های ورزشی و مدارس به ویژه در روستاها استفاده کرد و از اهرم ورزش در بین نسل جوان به خوبی استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به فعال شدن کمیسیون ورزش بانوان بیان کرد: بانوان مستعد در بحث ورزش همگانی و قهرمانی باید شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرند البته کارهایی در این زمینه انجام شده که جای تشکر دارد. ما در مرکز استان استعدادهای زیادی داریم که نیازمند حمایت بیشتری هستند
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار