تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۵۱۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احمدی: هیات کشتی خوزستان پس از مدال‌آوری در آسیا به استقبال‌مان نیامد با اتوبوس برگشتیم!
  ملی پوش خوزستانی وزن ۴۵ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشتی فرنگی گفت: وقتی از قرقیزستان برگشتیم فکر می کردیم مسئولان هیات با ما تماس میگیرند و برای بازگشت مان از تهران به اهواز بلیت هواپیما تهیه می‌کنند اما تماس نگرفتند و با اتوبوس برگشتیم. 

پیام احمدی  با گله مندی از بی توجهی هیات کشتی خوزستان پس از کسب نشان نقره وی همچنین علی احمدی وفا در رقابت‌های کشتی نوجوانان آسیا در قرقیزستان، اظهار کرد: بعد از این که چند روز پیش از قرقیزستان به تهران بازگشتیم فکر می کردیم هیات کشتی خوزستان با ما تماس می گیرد و برای ما ببلیت هواپیما تهیه می‌کند تا از طریق فرودگاه اهواز و با استقبال مردم، سپس به شهرمان ایذه برگردیم اما متاسفانه هیچ مسئولی از هیات با ما تماس نگرفت.

وی ادامه داد: بعد از اینکه تماس از سوی مسئولان هیات کشتی خوزستان نداشتیم من و احمدی وفا که هر دو اهل شهر ایذه هستیم با اتوبوس از تهران به اصفهان و سپس از این شهر راهی ایذه شدیم و خدا را شکر با استقبال خانواده‌هایمان مواجه شدیم. به هر حال کمترین انتظار ما این بود که مسئولان با یک شاخه گل به استقبال ما می آمدند زیرا این باعث دلگرمی ما می شد اما نیامدند.

  این نوجوان کشتی گیر خاطرنشان کرد: البته اکنون دیگر رفتار هیات برای مان مهم نیست و خداراشکر که فقط مدال گرفتیم. 

وی درباره سطح مسابقات نوجوانان آسیا نیز گفت: سطح مسابقات هم نسبتا بالا بود و رقیبان بسیار خوب بودند و تمام تیم ها آماده بودند. 

وی در ادامه نیز عنوان کرد: کشتی فرنگی خوزستان از سال های قبل ضعیف تر شده است و همیشه شش یا هفت خوزستانی عضو تیم ملی نوجوانان بودند اما امسال فقط سه ملی پوش داشتیم.  به نظرم خوزستان در رده سنی پایه خوب کار نکرده است.

 احمدی در پایان با اشاره به وضعیت نامناسب سالن کشتی شهر ایذه، گفت: خانه کشتی ایذه چند سال است که کلنگ زنی شده ولی هنوز افتتاح نشده است و سالن فعلی هم چندان مناسب نیست و سیستم سرمایشی ندارد و خیلی گرم است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار