تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۵۱۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چکاپ کامل شامل چیست

امکان نمونه گیری در منزل برای انجام آزمایشات دیگر هیچ بهانه‌ای برای پشت‌گوش انداختن چکاپ‌های دوره‌ای باقی نخواهد ماند. نمونه دادن در منزل از جمله موهبت‌هایی است که در عصر کرونایی امروزی می‌تواند افراد زیادی را خوشحال کند؛ چراکه آزمایشگاه‌ها و سایر مراکز درمانی مملو از ویروس‌ها از جمله کووید 19 هستند. به همین خاطر تعداد زیادی از افراد جامعه ترجیح می‌دهند، آزمایشات دوره‌ای خود را تا فروکش کردن پیک کرونا به تعویق بیندازند، این درحالی است که امکان دارد برای سلامتی‌شان مضراتی داشته باشد. بنابراین با پیدا کردن آزمایشگاه‌هایی که پرسنلی مخصوص نمونه گیری در منزل دارند، نسبت به چکاپ خود اقدام کنید تا در عصر حساس کرونایی بیشتر مراقب سلامتی خود باشید. برای پیدا کردن بهترین آزمایشگاه برای نمونه گیری در محل راه دور و درازی در پیش نیست، تنها کافی است ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید.

اگر جزو دسته‌ی پر خطر هستید، آزمایشات خود را به موقع انجام دهید!

به توصیه‌ی ستاد ملی مقابله با کرونا بهتر است، عموم مردم باید از حضور در مراکز شلوغ بپرهیزند و حدالامکان کارهای غیرضروری را به تعویق بیندازند. این توصیه مربوط به انجام آزمایشات و مراقبت‌های پزشکی نیست، بنابراین اگر متخصص برای شما تست و آزمایش تجویز کند می‌بایست به موقع انجام دهید تا خدشه‌ای به سلامتی شما وارد نشود. همچنین لازم به ذکر است که برخی از افراد در دسته‌ی افراد پرخطر قرار دارد و به هیچ‌وجه نباید آزمایشات خود را عقب بیندازند. این نوع افراد که حتماً باید با نمونه گیری در منزل آزمایش خود را انجام دهند، عبارت هستند از:

  • افرادی که دارای علائمی شبیه به یکی از سویه‌های کرونا هستند و نسبت به ابتلا خود شک دارند.
  • مادران بارداری که می‌بایست در ماه‌های مشخص آزمایشات خود را انجام دهند تا وضعیت مادر و کودک به درستی کنترل شود.
  • آن دسته از افراد که درگیر بیماری‌های خاص هستند و به صورت منظم تحت کنترل متخصص قرار می‌گیرند.
  • افراد میانسال و مسن که می‌بایست به صورت سالیانه چکاپ شوند تا بر اساس آزمایشات دارو مصرف نمایند.
  • افرادی که نیاز به عمل جراحی خاص دارند و می‌بایست پیش از عمل چکاپ شوند.

اگر شما جزو افراد فوق هستید، بهتر است به موقع برای انجام تست و نمونه گیری در منزل اقدام کنید تا هم از سلامتی خود مراقبت کنید و نیز از مزایای این امکان ویژه برخوردار شوید. می‌پرسید چه مزایایی؟ در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

چکاپ‌های دوره‌ای شامل چه آزمایشاتی می‌شوند؟

چکاپ‌های دوره‌ای شامل تست‌هایی هستند که هر کدام به تنهایی در تعیین میزان سلامتی اشخاص حائز اهمیت می‌باشند. خصوصاً در شرایط کرونایی که افراد دارای بیماری زمینه‌ای یا افراد مسن می‌بایست بیشتر مراقب خود باشند. در یک چکاپ دوره‌ای مواردی همچون قندخون، چربی‌خون، چربی دور قلب، تیروئید، ویتامین‌ها و... مورد بررسی واقع می‌شوند که برای تجویز داروهای هر فرد بسیار بسیار مهم می‌باشند. به همین جهت پزشکان متخصص نیز توصیه می‌کنند با نمونه گیری در منزل هم که شده، آزمایش را به موقع انجام دهید.

مزایای نمونه گیری در محل چیست؟

انجام آزمایشات و امکان نمونه گیری در هر محلی که هستید، به آن معنا است که در منزل، محل کار یا حتی پای پرواز هم که باشید پرسنلی متخصص برای تست گرفتن نزد شما خواهند آمد. بنابراین هیچ محدودیتی از نظر مکان وجود ندارد، لذا افرادی که مشکوک به کرونا هستند، می‌توانند خود را در منزل قرنطینه کنند و به این شویه آزمایش PRC را انجام دهند تا نتیجه مشخص شود. ناگفته نماند که نمونه گیری در منزل یا محل حضور شما مزایای دیگری نیز دارد که به شرح زیر می‌باشد:

  1. استرس‌های ناشی از حضور در اماکن شلوغ از بین رفته و چکاپ به صورت دقیق و اصولی صورت‌می‌پذیرد.
  2. هزینه‌های ناشی از رفت و آمد به آزمایشگاه ازبین خواهد رفت.
  3. امکان درخواست پرسنل نمونه گیری به صورت شبانه‌‍روزی فراهم می‌باشد.
  4. عموماً آزمایشگاه‌های به روزی که امکان نمونه گرفتن در محل را دارند، جواب آزمایش را نیز به صورت آنلاین ارائه می‌کنند.

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت، این راهکار نه تنها فشاری به بیماران وارد نمی‌کند، بلکه موجب آرامش‌خیال ایشان نیز خواهد شد. به بیان دیگر این نوع خدمات نعمتی هستند که حجم درد و ناراحتی بیماران را تا حدی کاهش می‌دهد.

آیا نمونه گیری در منزل هزینه‌ی بیشتری دارد؟

این باور غلط که آزمایش دادن در منزل و درخواست پرسنل نمونه گیری هزینه بیشتری خواهد داشت، از جمله عواملی است که موجب شده تا به امروز مردم از این خدمات استفاده نکنند. اگر شما هم بر این باور هستید، لازم است بدانید آزمایش دادن در منزل هیچ هزینه‌ی گزافی به همراه نخواهد داشت و اگر مبلغی دریافت شود کاملاً متعارف و قانونی خواهد بود. از طرفی اگر آزمایشگاهی که انتخاب می‌کنید با شرکت‌های بیمه طرف قرارداد باشد، طبق تعرفه بیمه هزینه شما را محاسبه خواهد کرد. همچنین اگر برای حفظ سلامتی خود هزینه‌ای داشته باشید که در نهایت باعث جسم و روحی سالم باشد، بسیار ارزشمند خواهد بود. پس با آرامش خاطر کامل فقط و فقط به دنبال پیدا کردن یک آزمایشگاه معتبر دارای امکان نمونه گیری در منزل بگردید.

بهترین آزمایشگاه تهران را به منزل بیاورید!

با درخواست پرسنل متخصص نمونه گیری به منزل در واقع شما توانسته‌اید یک آزمایشگاه را به منزل بیاورید؛ چراکه پس از دریافت نمونه به آسانی می‌توانید جواب آزمایش را به صورت اینترنتی دریافت کنید. یکی از آزمایشگاه‌های برتر تهران به نام آزمایشگاه پاتوبیولوژی عماد نیز با 15 سال سابقه فعالیت خدمات نمونه گیری در منزل و محل را ارائه می‌کند. این مجموعه که با هدف کمک به هم‌نوعان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد، مورد اعتماد متخصصان تهران بوده و به هر منطقه که بخواهید نیرو اعزام خواهد کرد. شما می‌توانید برای نمونه گیری با شماره‌های مندرج در سایت http://emadlab.com تماس حاصل فرمائید یا از طریق آیکون رزو آنلاین نوبت درخواست خود را ثبت نمائید. برای دریافت جواب نهایی نیز می‌توانید از طریق همین سایت اقدام نمائید. بنابراین به این شیوه بدون رفت و آمدهای اضافی و دردسرهای تهران شلوغ و پرترافیک می‌توانید کارهای درمانی خود را پیش ببرید. پس با قاطعیت می‌توان گفت آزمایشگاه پاتوبیولوژی عماد یکی از نعمات مهم تهرانی‌ها محسوب می‌شود که تنها با چند کلیک ساده در دسترس است.

:
:
:
آخرین اخبار