تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۵۱۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بمباران بی رحمانه کودکان در جنگ از اشتراکات بین صنعا و دزفول است
سردار شاهوار پور گفت: بمباران بی رحمانه کودکان و افراد پیر و جوان بی‌پناه از اشتراک‌های مردم یمن و ایران است.

سردار حسن شاهوار پور در نشست علمی مطالعات فرق شیعه که با حضور اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب در سالن آیت اله قاضی دانشگاه جندی شاپور دزفول برگزار شد، گفت: جنگی (تجاوز رژیم بعث) نابرابر علیه ایران آغاز شد، ولی اولویت ملت ایران این بود که در مقابل اقدامات دشمن مقاومت فعالی را کنند.

او افزود: اولین تعدی به استان‌های مرزی از جمله خوزستان صورت گرفت و دزفول در بدو حمله جزو اولین اهداف دشمن بود، زیرا هیچ محدودیتی برای جنگ نداشت.

به گفته آقای شاهوار پور دشمن برای نابودی حیات در شهر دزفول از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد و در مقابل این اقدامات، مردم ما در شهر دزفول یک مقاومت فعال رقم زدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ایستادگی و مبارزه همه جانبه در مقابل حملات دشمن را یک رویکرد عام دانست که از کوچک‌ترین شهروند تا میان سالان در دزفول ادامه یافت و همه اقشار در مقابل دشمن ایستادند.

این مقام مسئول با اشاره به مقاومت مردم یمن در مقابل متجاوزان دشمن مشترک ایران و یمن را اسرائیل و آمریکا عنوان کرد که دست نشانده آن‌ها در منطقه یعنی عربستان بر علیه ملت مظلوم یمن جنگید.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در خوزستان کیفیت ایستادگی مردم دزفول در ۸ سال را یک مقاومت مردمی دانست که امروز هم در یمن چنین است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار