تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۵۱۶۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال یزدلوله مقابل سپاهان نوین ایذه خوزستان متوقف شد
  تیم فوتبال یزدلوله روز یکشنبه در چارچوب هفته پانزدهم دور برگشت مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور با کسب نتیجه مساوی بدون گل مقابل سپاهان نوین ایذه خوزستان متوقف شد.

 این مسابقه در ورزشگاه شهید نصیری یزد با حضور جمعی از هواداران و مسئولان ورزشی و اجرایی برگزار شد و به رغم تلاش ۲ تیم به خصوص تیم یزدلوله در پایان امتیاز این بازی حساس بین تیم میزبان و میهمان تقسیم شد.

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان، فرهنگ رامهرمز، کیان اراک، نفت اهواز، سامیت تهران و استقلال شوش همگروه است که در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کند. 

مسابقات در لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی کشور در سه گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم را کسب می‌کند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار