تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۲۵۱۶۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی حساس یزدلوله برای ماندن در کورس مدعیان صعود
 از هفته پانزدهم لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور یزدلوله تنها نماینده استان یزد در این رقابت‌ها امروز در دیداری خانگی یک بازی حساس مقابل تیم سپاهان نوین ایذه خوزستان دارد که برای ماندن در کورس مدعیان صعود به برد نیاز دارد.

هم‌اکنون تیم فوتبال یزدلوله یزد که طی هفته‌های اخیر به رغم تلاش نتایج خوبی را در مقابل رقبا در خانه و بیرون از آن کسب نکرده با ۲۱ امتیاز  بعد از تیم‌های فولاد هرمزگان، نفت امیدیه خوزستان و سپاها نوین اصفهان در رده چهارم گروه سه این لیگ قرار دارد.

بازیکنان تیم فوتبال یزدلوله برای ماندن در کورس صعود و پیوستن به مدعیان لیگ دسته سه برای برای رسیدن به لیگ ۲ کشور چاره‌ای جز برد در این بازی خانگی ندارد و باید از همان ابتدای مسابقه در ورزشگاه شهید نصیری برای شکست حریف اقدام مناسب داشته باشند.

اگر تیم یزدلوله در این دیدار خانگی که در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته سه کشور از ساعت ۱۹:۳۰ امروز یکشنبه ۲۸ خرداد در ورزشگاه شهیدنصیری برگزار می‌شود در صورت شکست حریف خوزستانی تا رده دوم جدول صعود می‌کند و نقش مهمی در مسابقات آینده دارد.

در این خصوص کارشناس فوتبال استان یزد و مدرس فدراسیون گفت: سپاهان نوین ایذه هم‌اکنون با کسب ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی گروه قرار دارد و قطعا برای کسب امتیاز از یزدلوله وارد مسابقه می‌شود و باید نماینده فوتبال یزد برای شکست حریف اقدام کند.

جمال دهقانی در گفت و گو با خبرنگار افزود: تیم یزدلوله برای اینکه برای صعود به لیگ ۲ کشور امیدوار شود و از رقبا عقب نیفتد حتما باید این مسابقه مهم خانگی را با شکست حریف خوزستانی که جزو تیم‌های خوب گروه محسوب می‌شود پشت گذارد و نماینده فوتبال یزد توانایی غلبه بر حریف را دارد.        

وی اظهار کرد: تیم فوتبال یزدلوله باید بیش از گذشته قدر مسابقات آینده به خصوص بازی‌های خانگی خود را در یزد بداند که هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم کسب امتیاز سخت می‌شود.     

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان، نفت امیدیه، فولاد هرمزگان، فرهنگ رامهرمز، کیان اراک، نفت اهواز، سامیت تهران و استقلال شوش همگروه است که در پایان تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود می‌کند.

مسابقات در لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی کشور در سه گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم را کسب می‌کند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار