تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۵۱۵۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهترین مشاوره و خدمات مهاجرت،تحصیل و خرید ملک در قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی

امروزه میزان اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی با رشد چشمگیری همراه بوده است و این می‌توانند به دلیل امکانات قبرس که برای افراد در نظر گرفته می‌شود، باشد و قبرس را می‌توان یک کشور به‌حساب آورد که به دلیل فاکتورهایی چون پایین بودن آمار بیکاری موردنظر بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. امروزه شما می‌توانید برای مهاجرت به قبرس شمالی از دو فاکتور متفاوت استفاده کنید؛ یکی را می‌توان استفاده از گزینه‌ی ازدواج و دیگری خرید ملک اشاره کرد.

سال‌هاست مهاجرت یکی از دغدغه های مردم ایران است. خیلی از مردم برای دستیابی به این مهم از راه های غیر قانونی اقدام کرده و خطرات بسیاری را به جان می خرند. در این میان ممکن است شرایط آنطور که انتظار دارند پیش نرود و یا در بهترین حالت در کشوری پناهنده می شوند و زندگی سخت یک پناهنده را سپری می کنند.

اخذ ویزای قبرس شمالی چگونه است؟

قبرس شمالی تحت حمایت کشور ترکیه قرار دارد. اکثر مردم این کشور به زبان ترکی قبرسی صحبت می‌کنند که یکی از لهجه‌های ترکی استانبولی به شمار می‌رود. از نظر فرهنگی نیز شباهت زیادی بین ترکیه و قبرس شمالی وجود دارد. قوانین ورود به قبرس شمالی برای ایرانیان مشابه کشور ترکیه است. یعنی شما برای ورود به قبرس شمالی به صورت توریستی و تفریحی، نیازی به ارائه ویزا ندارید. فقط کافی است یک پاسپورت ایرانی داشته باشید تا بتوانید به مدت ۳۰ روز در این کشور خوش آب و هوا به تفریح و استراحت بپردازید.

مهاجرت کاری به قبرس شمالی

کشور قبرس از آن دسته کشورهایی به‌حساب می‌آید که در آن نرخ بیکاری کمترین حالت ممکن را دارد و مشاغل زیادی در این شهر است که افراد می‌توانند در انواع مختلف آن شروع به فعالیت کنند و از آن شغل و حرفه کسب درآمد کنند و سپس بتواند اقامت این کشور را به‌راحتی به دست آورند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای قبرس شمالی بستگی به روشی دارد که برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید،  شما باید مدارک زیر را ارائه دهید:

اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به همراه کپی آن

یک قطعه عکس جدید

اجاره‌نامه یا سند خانه‌ای در قبرس شمالی که در آن اقامت خواهید داشت

تاییدیه محل سکونت در قبرس شمالی

تحصیل در قبرس شمالی

شرایط تحصیل در قبرس شمالی بسیار آسان است. شما می‌توانید با اولین پرواز خود را به کشور قبرس برسانید و در یکی از دانشگاه‌های قبرس شمالی تحصیل کنید. اگر نگران سطح زبان خود هستید، بهتر است بگوییم که جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. زیرا اگر حتی زبان نیز بلد نباشید، در دانشگاهی که پذیرش گرفته‌اید می‌توانید یک دوره کوتاه مدت زبان را بگذرانید. همچنین اگر شما دارای همسر و یا فرزندی نیز هستید، همسر شما می‌تواند از همان ابتدای ورود به این کشور، شروع به فعالیت تمام وقت کند و فرزند شما نیز می‌تواند از بهترین مدارس اروپایی که در کشور قبرس شمالی وجود دارد، بهره برد.

دلایلی برای تحصیل در قبرس شمالی

هزینه های مقرون به صرفه شهریه : در مقایسه با سایر دانشگاه های معتبر اطراف اروپا مانند آلمان ، سوئد ، هلند و انگلیس ، شهریه تحصیل در قبرس بسیار مقرون به صرفه تر است. هزینه تحصیل در ترم بسته به برنامه مورد نظر از ۷۰۰ تا ۶۰۰۰ یورو است. قبرس شمالی ترکیبی از دانشگاه های خصوصی و دانشگاه های دولتی را دارا میباشد.

بورسیه تحصیلی

دانشگاه های قبرس شمالی بسته به عملکرد تحصیلی بورسیه تحصیلی ارائه می دهند. به دانشجویانی که برتری علمی دارند ، بورس تحصیلی معمولاً ۵۰٪ تعلق می گیرد که بسته به ثبات در نمرات برجسته در هر ترم تمدید می شود. دانشگاه های دولتی مانند دانشگاه مدیترانه شرقی معمولاً ۵۰٪ بورس تحصیلی را در طول برنامه برای دانشجویان بین المللی از کشورهای خاص ارائه می دهند.

ویزای دانشجویی قبرس شمالی

دانشجویان بین المللی از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا باید اجازه ویزای دانشجویی را داشته باشند تا اجازه ورود به www.cyprusrfi.com داده شود و ویزای دانشجویی فقط برای دانشجویان بین المللی تمام وقت صادر می شود.سفارت ترکیه در اکثر کشورها سفارت رسمی ارسال و پردازش اسناد ویزای قبرس شمالی است.

تحصیل در قبرس شمالی در مقطع کارشناسی

دانشجویان امکان تحصیل در قبرس شمالی در مقطع کارشناسی را دارند. مدت زمان تحصیل در مقطع لیسانس بمدت 4 سال میباشد و دانشجویان باید حداقل تعداد 250 واحد را در این دوره بگذرانند. یکی از شروط تحصیل در قبرس شمالی در مقطع لیسانس اینست که شخص باید آیلتس 5٫5 یا 6 را ارائه دهد. البته بدون مدرک زبان می توانید تحصیل کنید. برای دانشجو در کشور قبرس صرفا از طریق مصاحبه با دانشگاه تعیین سطح شده و بسته به سطح زبان شخص، دوره زبان برگزار میکنند.

تحصیل در قبرس شمالی در مقطع کارشناسی ارشد

قبرس، دانشگاه هایی با جمعیت دانشجویی متنوع و بین المللی دارد. یکی از شروط تحصیل دانشجویان بین المللی در قبرس شمالی اینست که باید حتماً در موسسات آموزش عالی قبرس پذیرفته شده باشند و مرجع آموزشی مربوطه کشورشان، تحصیلات متوسطه آن ها را به رسمیت بشناسد و در زبان یونانی یا انگلیسی، تبحر داشته باشند. پذیرش دانشجویان بر اساس GCE/‎ GCSE یا مدارک دیگر می باشد. اسناد دانشجویی متقاضی تحصیل در قبرس شمالی جهت پذیرش برای تحصیل در قبرس بررسی میشود و در صورتی که این شرایط را داشته باشید، یک نامه پیشنهاد مشروط برایتان صادر می شود. دانشجویان دریافت کننده ی این نامه، باید هزینه تحصیل موردنیاز به موسسه/ دانشگاه مربوطه را پرداخت کنند. یک نامه پذیرش نهایی برای دانشجویانی که هزینه های تحصیل را میدهند ، صادر می شود که آنرا به سفارت قبرس ارائه می کنند. با توجه به الزامات خاص موسسات آموزش عالی، دانشجو پذیرفته میشود.

خرید ملک در قبرس شمالی

بررسی های مختلف نشان دهنده ی استقبال مردم سراسر دنیا از خرید در قبرس شمالی است. هزینه ی بسیار مناسب برای خرید ملک سبب شده است مردم زیادی از اروپا، آمریکا، آفریقا و حتی آسیای شرقی مایل و مشتاق به خرید ملک در قبرس شمالی باشند. در نظر داشته باشید که در حال حاضر حدود نیمی از مردم این کشور را مهاجران تشکیل می دهند.

در سال های گذشته افراد زیادی برای خرید ملک در قبرس شمالی اقدام کرده اند و از دلایل آن می توان به رشد اقتصادی این کشور که منجر به پیشرفت چشمگیر زیرساخت های این کشور شده است اشاره کرد. قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی از ثروت کمتری برخوردار است اما رشد اقتصادی در این کشور موجب شده که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند. شما می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی اقامت این کشور را دریافت کنید و این فرصت مناسبی برای دوران بازنشستگی،  فرزندان و تعطیلات شما می باشد.

شهرهای مناسب برای خرید ملک در قبرس شمالی

با توجه به هدف و انگیزه خود می توان برگزید که در کدام شهر سکنا داشته باشید برای مثال شهر اسکله یک شهر ساحلی می باشد و آب و هوای خوبی دارد. شهر فاماگوستا برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند می تواند انتخاب خوبی باشد زیرا معتبرترین دانشگاه قبرس شمالی به نام EMU در این شهر واقع می باشد. شهر گیرنه با توجه به اینکه شهری با ظرفیت جاذبه های تاریخی، طبیعی و توریستی می باشد جزء گران ترین شهر ها بوده و قیمت ملک در این شهر بالاتر بوده و برای سرمایه گذاری مناسب می باشد .

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک

این کشور نسبت به کشور های اروپایی ارزان تر می باشد. با توجه به متغیر بودن قیمت ها نمی توان مبلغ ثابتی را معرفی کرد و لی به طور معمول ۵۰۰۰۰ پوند حداقل هزینه لازم می باشد.

مراحل خرید ملک

برای خرید ملک در قبرس شمالی میبایست ابتدا با فعالان و مشاوران تخصصی در این زمینه مشورت کرد. نماینده رسمی جیهان آرا در این زمینه شما را همراهی خواهد کرد. مشاوران ما می توانند در انتخاب ملکی که مشکل قانونی یا مالیاتی نداشته باشد و مدارک و سند کامل داشته باشد به شما راهنمایی لازم را بکنند.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

با خرید ملک در قبرس شمالی می توان با پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل ملک، اقامت آنجا را گرفت

قیمت مناسب خرید ملک در این کشور نسبت به سایر کشور ها

زمان کمتر برای دریافت ویزا نسبت به سایر کشورها

اطمینان از سرمایه گذاری در قبرس شمالی با توجه به افزایش قیمت ملک در این کشور

امنیت در این کشور و نرخ پایین جرم و جنایت

استفاده از مزایای اقامت همانند سایر شهروندان نظیر امکانات آموزشی، رفاهی، درمانی

آسان بودن سفر از قبرس شمالی به سایر کشور ها و نزدیک بودن این کشور به ایران

دریافت مالیات کمتر نسبت به سایر کشورها

مدارک لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی نیاز است مدارکی را از ایران با خود همراه بیاورید. قبل از بیان مدارک مورد نیاز باید در نظر داشته باشید که شما می توانید خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید در این صورت به دلیل آنکه خریدتان غیرحضوری بوده تا لحظه ی ورودتان به قبرس شمالی به بعضی از این مدارک نیازی نیست. اما به محض ورود و برای انجام کارهای اداری می بایست مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس شمالی همراه شما باشد.

نماینده رسمی شرکت جیهان آرا | 905338839298+


:
:
:
آخرین اخبار