تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۲۵۰۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با رزرو هتل آپارتمان مشهد از اسنپ روم با خیالی راحت سفر کنید


تعداد بوستان‌های مشهد از حد شمارش خارج است. شهر مقدس مشهد پارک‌های جنگلی و بوستان‌های فراوانی دارد. علاوه بر پارک‌های معروف مشهد، در هر کوی و برزنی پارک‌های محلی فراوانی وجود دارد. زائران حرم مطهر رضوی در کنار زیارت این بارگاه، دوست دارند از پارک‌ها و بوستان‌های مشهد نیز دیدن کنند. علاوه بر بوستان‌های با قدمت بالا، در سال‌های اخیر شهرداری مشهد اقدام به احداث پارک‌های متعدد برای استفاده شهروندان و زائران نموده است.

اگر قصد سفر به مشهد مقدس دارید، لازم است از قبل با بوستان‌های مشهد آشنا شوید تا در طول سفر بتوانید برای استفاده از این پارک‌ها برنامه‌ریزی کنید. بحث رزرو هتل آپارتمان مشهد نیز یکی از دغدغه‌های اساسی زائران گرامی است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، بعد از مطالعه معرفی بوستان‌های مشهد، از طریق سایت اسنپ روم، به قسمت هتل آپارتمان مشهد رفته و در این قسمت اقدام به رزرو اقامتگاه مطلوب خود کنید. برای اجاره هتل آپارتمان نزدیک حرم ارزان، سایت اسنپ روم بهترین انتخاب است.

پارک ملت قدیمی‌ترین بوستان مشهد

پارک ملت یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بوستان‌های مشهد است که از سال 1351 احداث شده است. این پارک، یکی از پربازدیدترین پارک‌های مشهد است. شهربازی معروف پارک ملت یکی از دلایل پر بازدید بودن این پارک توسط شهروندان و مسافران است. چرخ و فلک این شهر بازی نیز بسیار معروف است. فضای سبز این پارک جنگلی به قدری جذاب و زیباست که ساعت‌ها می‌توان در این پارک قدم زد و از طبیعت زیبای آن لذت برد. این پارک هر روز صبح پاتوق ورزشکاران و سحرخیزان برای ورزش صبحگاهی و پیاده روی است. در محوطه این پارک مجتمع فرهنگی و کتابخانه بزرگی دایر است که علاقمندان به فرهنگ و هنر و کتاب هر روزه برای رسیدن به این مجتمع فرهنگی در این پارک تردد دارند. شایان ذکر است، محوطه پارک مختص بانوان نیز یکی از قسمت‌هایی است که بسیار مورد توجه و استقبال بانوان است.


بوستان ملت مشهد

پارک جنگلی وکیل‌آباد

پارک جنگلی وکیل‌آباد یکی از زیباترین بوستان‌های مشهد محسوب می‌شود که در انتهای بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است. مناظر رویایی این پارک در فصل پاییز زبانزد شهروندان مشهدی است. در باقی فصول سال نیز، مناظر و طبیعت این پارک بسیار زیبا و چشم‌نواز است. در مجاورت این پارک باغ‌وحش وکیل آباد نیز قرار دارد.

زائرین عزیزی که قصد رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم مطهر را دارند، با خیال آسوده و از طریق اسنپ روم اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد نمایند. از جمله مزیت‌هایی که اجاره هتل آپارتمان نزدیک حرم دارد این است که علاوه بر رفت و آمد سریع و راحت به حرم مطهر، دسترسی به بوستان‌های ملت و وکیل‌آباد از طریق خطوط اتوبوسرانی و مترو بسیار راحت است. با رزرو هتل آپارتمان ارزان مشهد در نزدیکی حرم، یک سفر اقتصادی و راحت را می‌توانید تجربه کنید. چرا که شهرداری مشهد برای سفر اقتصادی به مشهد، کلیه امکانات رفاهی از جمله حمل و نقل عمومی را به گونه‌ای فراهم نموده است که دسترسی زائرین به بوستان‌های مشهد نیز راحت باشد.

کوهسنگی معروفترین بوستان مشهد

کوهسنگی یکی از معروفترین بوستان‌های مشهد است که از قدیم الایام در اطراف دو کوه سنگی احداث شده است. کمتر کسی است که به مشهد سفر کرده باشد، ولی از بوستان کوهسنگی مشهد دیدن نکرده باشد. فروشگاه‌های صنایع دستی و ابزار سنگی در اطراف این پارک نظر هر زائری را به خود جلب می‌کند. در این پارک دو دریاچه بزرگ واقع شده است که در آنها امکانات قایق‌سواری نیز فراهم شده است. فرهنگسرا، زمین بازی و فرهنگسرای کودک و آینده در این بوستان واقع شده است.

یکی از دغدغه‌های زائرین و مسافرین گرامی اجاره هتل آپارتمان مشهد است. اسنپ روم با امکان رزرو اینترنتی هتل آپارتمان تا حدود زیادی این دغدغه را برای مسافرین کم کرده است. کافی است زائرین عزیز برای اجاره هتل آپارتمان نزدیک حرم ارزان، سری به سایت اسنپ روم بزنند. از طریق این سایت کد‌های تخفیف هم به مسافران تعلق می‌گیرد.


رود پارک یا بوستان ملی چهل بازه

بوستان ملی چهل بازه یکی از بوستان‌های مشهد است که به تازگی در حاشیه رود چهل بازه مشهد احداث شده است. این پارک قرار است از میدان نمایشگاه تا میدان قائم مشهد امتداد داشته باشد. اما در حال حاضر فاز اول و دوم این پارک افتتاح شده است. در این پارک امکاناتی نظیر رودخانه، کافی‌شاپ، رستوران، زمین بازی کودکان و فرهنگسرا قرار دارد.

کوه پارک یا کوهشار مرتفع‌ترین بوستان‌ مشهد

کوه‌پارک یکی از وسیع‌ترین بوستان‌های مشهد است که از بام مشهد (قله زو) شروع شده و در راستای کوه‌های جنوبی مشهد امتداد دارد. از این پارک می‌توانید از مرتفع‌ترین نقطه مشهد کل شهر را نظاره‌گر باشید. این پارک پاتوق کوهنوردان آماتور مشهد می‌باشد. به دلیل وجود آبشارها و آبنماهای زیبایی که از بالای کوه‌ها سرازیر شده‌اند به این پارک کوهشار یا آبشار کوه هم می‌گویند.

از دیگر بوستان‌های مشهد که فقط به ذکر نام آنها اکتفا می‌کنیم، می‌توان به پارک پردیس قائم، پارک امت، پارک وحدت، بوستان بانوان حجاب اشاره کرد. در مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز هم می‌توان به بوستان جنگلی بهمن، باغ پونه، باغ تمشک و پارک جنگلی شاندیز اشاره کرد.

اسنپ روم مرجع معتبر و مطمئن برای رزرو هتل آپارتمان مشهد

اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید، قبل از شروع سفر خود با مراجعه به سایت اینترنتی اسنپ روم اقدام به اجاره هتل آپارتمان مشهد نمایید.


از مزایای رزرو هتل آپارتمان در مشهد از طریق اسنپ روم این است که هنگام ورود به مشهد دیگر دغدغه جستجوی هتل آپارتمان نزدیک حرم ارزان را نخواهید داشت.

چرا که در سایت اسنپ روم شما به راحتی می‌توانید لیست هتل آپارتمان‌ ارزان مشهد را ببینید، تصاویری از امکانات سوییت مورد نظر خود را نظاره‌گر باشید و از طرفی با توجه به نظرات مسافرین قبلی به راحتی تصمیم بگیرید.

از طریق رزرو هتل آپارتمان مشهد از طریق اسنپ روم شما از کدهای تخفیف اسنپ نیز می‌توانید استفاده کنید. اسنپ روم با پشتیبانی 24 ساعته خود پاسخگوی زائرین و مسافرین عزیز می‌باشد.

:
:
:
آخرین اخبار