تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۵۰۶۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: هوادار سخت می‌بازد/ می‌خواهیم تک رقمی شویم
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانم هم قسم شده‌اند تا فردا بهترین بازی و کیفیت خود را در بازی با هوادار نشان دهند تا ان‌شاءالله بتوانیم تک رقمی شویم.

  علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل هوادار با تسلیت به مردم آبادان بابت حادثه متروپل، اظهار کرد: شهر ما که به شهر لبخند معروف بوده است، لبخند از روی لبش رفته است و امیدوارم متروپل آخرین اتفاق در کشورمان به دست انسان‌ها باشد. از مسئولان ذیربط و شخص رئیس جمهور خواهش می‌کنم  کسانی را که بستر برای رقم خوردن چنین  اتفاق وحشتناکی را فراهم کرده‌اند به مجازات برسانند تا مردم  کمی سبک‌تر شوند. مردم اکنون دنبال سازنده و سرمایه گذاران نیستند و دنبال این هستند که چه کسی این بستر را فراهم کرده است که دولت به راحتی می‌تواند آن‌ها را به اشد مجازات برساند.

وی درباره بازی فردا نیز گفت: تیم هوادار بسیار تیم منسجم و خوبی است و بسیار سخت می‌بازد و باید به رضا عنایتی با احترام نگاه کرد. فکر می‌کنم دومین یا سومین سال مربی‌گری‌اش است و روال خوبی طی  کرده است. اسم این تیم هوادار است اما هیچ هواداری در تهران ندارد. بازیکنان ما می‌دانند با چه تیم سخت کوشی بازی دارند. بازی رفت را هم به سختی بردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانم هم قسم  شده‌اند تا فراد بهترین  بازی و کیفیت خود را نشان دهند تا ان‌شاءالله بتوانیم تک رقمی شویم. در مجموع با توجه به اینکه شرایط آبادان از نظر روحی و روانی خوب نیست به مصاحبه ادامه نمی‌دهم و از خداوند برای بازماندگان صبر بلند می‌خواهم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مطلع شدید باید در مسجدسلیمان بازی کنید، عنوان کرد: 10 دقیقه قبل از این نشست به من اعلام کردند که بازی تیم نفت آبادان و هوادار فردا در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. تیم ما اکنون در هتل است و باید اکنون به مسجدسلیمان برویم. البته برای هوادار خیلی سخت خواهد بود زیرا  12 شب به آبادان می‌رسد و بعد باید از اینجا به مسجدسلیمان بروند. هر چه صلاح است اما نباید تیم هوادار هم آسیب ببیند و باید با یک بازی جوانمردانه با هوادار بازی کنیم. به  هر حال هوادار از این موضوع آسیب  می‌خورد و آقای عنایتی اگر خواسته‌ای دارد باید سریع به فدراسیون بگوید. به هر حال به خاطر احترام به هوادار، هر خواسته‌ای که رضا عنایتی داشته باشد، تابع آن هستیم و مشکلی نداریم.

وی در پایان،  گفت: اهل شاخه، طیبی، حامدی فر و مطلق زاده را به دلیل مصدومیت نداریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار