تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۵۰۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادعای جنجالی شهرخودرو بعد از سقوط: مراوده ناظر داور با سرمربی نفت

 قائم مقام باشگاه شهر خودرو مشهد ادعای جنجالی را درباره سقوط این تیم به لیگ دسته اول و مراوده داور با رقیب اصلی شهر خودرو مطرح کرد.

  اسماعیل حیدرپور بعد از شکست تیم شهر خودرو برابر پرسپولیس و سقوط به لیگ دسته اول فوتبال گفت: در یکسری از استان‌ها تلاش برای تیم‌داری بی فایده است. هرچقدر تلاش کنید جواب عکس می‌گیرید. وقتی مسئولان استان هیچ‌کدام حاضر نیستند جلسه‌ای را با مدیریت باشگاه داشته باشند چه توقعی دارید کمک کنند؟ مگر می‌شود یک تیم که آبروی یک استان است و نام آن استان را در لیگ برتر یدک می‌کشد، برای هر میزبانی دچار مشکل بشود؟

قائم مقام باشگاه شهر خودرو که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می‌کرد، ادامه داد: تعارف نداریم، سرنوشت ابومسلم و پیام چه شد؟ چرا سیاه جامگان تیمش را منحل کرد؟ چون در یکسری از استان‌ها علاقه‌ای به فوتبال ندارند. حالا به زور بگویید می‌خواهیم هزینه کنیم. چطور می‌شود آن زمان که شهر خودرو به لیگ قهرمانان آسیا رفته بود، حمیداوی (مالک باشگاه) آدم خوبی بود ولی در این یکی دو سال هیچکس همکاری نکرد؟ مگر می‌شود به تیم رقیب خودتان یعنی فجر در شهر امام رضا زمین بدهید ولی به تیم خودتان ندهید؟

حیدرپور خاطرنشان کرد: در استان (خراسان رضوی) سراغ همه رفتیم. استاندار، شورا و شهردار و دوستان. آقای مایلی کهن درست می‌گفت. آقای اصولی (رئیس هیات خراسان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال) اگر واقعاً می‌خواهی به فوتبال کمک کنی به تیم شهرت کمک کن. همه متوجه شدند نه تنها کمکی نکردند… (صحبت نیمه تمام می‌ماند) البته از زمانی که بنده رفتم شرایط طور دیگری شد و کمتر چوب لای چرخ ما گذاشتند اما در اول فصل بعضی از رسانه‌ها با تیم چه کارها کردند. وقتی برای بازی استقلال و پرسپولیس اسپانسر پیدا می‌شد، شب قبل از بازی خبر می‌زدند که تیم به یک شرکت ساختمانی واگذار شده است.

وی یادآور شد: در فوتبال کشور بخش خصوصی محکوم به فنا است. مقابل هوادار گل آفساید خوردیم. بازیکن استقلال باید کارت قرمز مستقیم می‌گرفت. در بازی دیشب هم همه دنیا دیدند داور یک پنالتی صد درصد مقابل پرسپولیس برای ما نگرفت.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو در پایان بدون نام بردن از تیم نفت مسجد سلیمان گفت: برای تیمی که با ما برای نیفتادن رقابت می‌کند ناظر داوری می‌گذارند؛ دو سه هفته که مراوداتی با سرمربی آن تیم دارد. همان تیم گل آفساید به ذوب آهن می‌زند و قبول می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار