تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۰۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نویدکیا: از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی نبودم
 سرمربی تیم سپاهان اصفهان پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: در نیمه دوم از بازیکنانم راضی نیستم ولی به خاطر زحمتی که کشیدند از آنان تشکر می کنم.

 محرم نویدکیا یکشنبه شب در نشست خبری اظهار داشت: تا دقیقه ۳۵، بازی خوبی ارائه کرده و سعی داشتیم خیلی خوب از عقب بازی سازی کنیم همچنین موقعیت های نسبتا خوبی هم داشتیم که باید بهتر استفاده می کردیم اما از دقیقه ۳۵ به بعد فولاد موقعیت های بهتری داشت و روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. 

وی با بیان اینکه نیمه دوم را خوب شروع کردیم، افزود: سه موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم که می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما این امر محقق نشد و دوباره روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

سرمربی سپاهان گفت: چون هفته ها روی نوار پیروزی بودیم، تصور چنین باختی را نداشتم به همین خاطر بعد از گل دوم بی انضباط بازی کرده و گل سوم را خوردیم.

نویدکیا گفت: بیرون از زمین بحث ها بیش از حد بود و بازی مقداری هم از حالت طبیعی خودش خارج شده بود. در نهایت از طرف خودم و باشگاه سپاهان فاجعه ای که برای مردم آبادان و ایران اتفاق افتاده را تسلیت می گویم.

وی در خصوص عدم استفاده از آریا یوسفی در نیم فصل دوم افزود: در تیم بزرگی مثل سپاهان، بازی کردن سخت است. این تیم بازیکنان بزرگی دارد به همین دلیل شانس کمتری به او رسید اما ۲، سه بازی انجام داد. بعد از بازی با پیکان در نیم فصل اول آسیب دید اما اکنون شرایط خوبی دارد و چون بحث تیم ملی امید مطرح بود، موافقت کردم به این تیم کمک کند.

سرمربی سپاهان در مورد دلیل استعفاهایش در طول فصل عنوان کرد: کلا یک‌بار استعفا کردم که مسئولین قبول نکردند و قرار شد تا پایان فصل کارمان را ادامه بدهیم.

وی افزود: روزی که وارد باشگاه شدم چون تیم با امیر قلعه نویی پنجم شده بود خیلی ها گفتند نفرات را تغییر بده ولی دلم می خواست بیشتر از باشگاه مراقبت کنم. نمی خواستم وقتی آمدم بگویم ۱۰ بازیکن برود و ۱۰ بازیکن بیاید و همانطور که دیدید سه نفر از بازیکنان سال قبل مان به اروپا رفتند که نشان می دهد فوتبالیست های با کیفیتی هستند.

نویدکیا با بیان اینکه به خاطر منافع شخصی به سپاهان نیامدم گفت: علت استعفای ام این بود تا اگر کسی بهتر و بیشتر از من می تواند به سپاهان کمک کند به تیم اضافه شود. در کل اگر بخواهم در مورد مجموع این دو ۲ سال حرف بزنم خیلی از بازیکنانم راضی هستم اگرچه در بعضی مقاطع بازی های مهمی را در مواقع حساس از دست دادیم.

وی افزود: شاید اگر یک سوم یا یک چهارم موقعیت هایمان گل می شد خیلی راحت تر می توانستیم در کورس قهرمانی رقابت کنیم که متاسفانه این اتفاق محقق نشد و امیدوارم سپاهان در آینده شرایط بهتری داشته باشد.

دیدار تیم های فولاد و سپاهان با برتری سه بر صفر فولاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار