تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۲۵۰۴۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادای احترام تیم های فولاد و سپاهان به مردم آبادان
  دیدار تیم های فوتبال فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر با ادای احترام به مردم داغ دیده آبادان برگزار شد.

 دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی فولاد در اهواز برگزار که با برتری سه بر صفر فولادی ها به پایان رسید.

با توجه به حادثه ناگوار شهر آبادان در روز دوم خردادماه، باشگاه فولاد بنرهایی را در تسلیت به مردم این شهر در ورزشگاه نصب کرده بود.

بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم پیش از آغاز بازی به احترام مردم آبادان یک دقیقه سکوت کردند همچنین هر ۲ تیم با بازوبند مشکی درون زمین حضور داشتند.

بازیکنان تیم فولاد خوزستان بعد از به ثمر رساندن گل به احترام مردم آبادان خوشحالی نکردند که این موضوع از نکات بسیار جالب بازی بود.

بعد از به ثمر رساندن گل اول بازی توسط آیاندا پاتوسی بازیکنان فولاد خوزستان در یک حرکت زیبا پیراهنی را که روی آن نوشته شده بود "آبادان تسلیت" به تصویر کشیدند.

در اواسط نیمه دوم بازی محمد آبشک روز بازیکن سپاهان مرتکب خطا شد که داور به او کارت زرد نشان داد، این موضوع اعتراض و مشاجره این بازیکن و جواد نکونام با داور را به همراه داشت و باعث شد تا بازی برای لحظاتی

متوقف شود.

در دقیقه ۴۱ بازی تیم فولاد پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که فرشاد احمدزاده برای جلوگیری از شوت زمینی پاتوسی پشت دیوار دفاعی روی زمین دراز کشید اما پاتوسی توپ را از بالای سر دیوار دفاعی

و دور از دستان مظاهری وارد دروازه کرد تا فولاد نیمه اول را برنده به رختکن برود.

پس از گل اول فولاد بازیکنان این تیم به سمت نیمکت نشینان خود رفتند اما به احترام مردم آبادان شادی خود را خیلی زود تمام کردند.

این دیدار به دلیل همدردی با مردم آبادان بدون تماشاگر بود اما با این وجود حدود ۲۰۰ نفر در ورزشگاه حضور داشته و نظاره گر بازی بودند.

قرار بود عرب براقی این مسابقه را سوت بزند که در نهایت این مسابقه و قضاتش به اشکان خورشیدی واگذار شد.

حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران به چشم می خورد و ماموران امنیت ورزشگاه از عدم حضور آنها چشم پوشی کردند.

این بازی سنگین‌ترین شکست سپاهان مقابل فولاد خوزستان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بود.

پرچم تیم فولاد خوزستان در ابعاد بزرگ روی سکوهای ورزشگاه به چشم می خورد. برخی هواداران فولاد قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان جلوگیری شد.

این دیدار با ۲ دقیقه تاخیر آغاز شد. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در ورزشگاه حضور داشت و نظاره گر بازی بود.

نبود اینترنت از دیگر مشکلات این بازی بود که در کار خبرنگاران و عکاسان خلل ایجاد کرد. چمن ورزشگاه شهدای فولاد اهواز از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود.

در این دیدار محمد آبشک از فولاد و شهریار مغانلو بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد گرفتند.

کادر فنی فولاد به ویژه جواد نکونام در برخی از صحنه ها به شدت نسبت به تصمیم داور بازی معترض بودند.

بازیکنان و کادر فنی فولاد پس از پایان بازی به احترام مردم آبادان خوشحالی نکرده و سریع به رختکن رفتند.

فولادی های با برتری مقابل سپاهان برای کسب عنوان چهارمی رقابت ها رقابت تنگاتنگی با تیم گل گهر دارند .

تیم های سپاهان و فولاد اکنون در مکان های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار