تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۵۰۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری: امیدوارم بازی ما مقابل استقلال ختم به خیر شود
 سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: ما تلاش می‌کنیم از اعتبار خود دفاع کنیم و تلاش کردیم تیم خود را به ثبات نسبی برسانیم.

  رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به این که آخرین بازی لیگ است و استقلال هم قهرمانی‌اش مسجل شده است، جا دارد قهرمانی این تیم را تبریک بگویم. ما تلاش می‌کنیم از اعتبار خود دفاع کنیم و تلاش کردیم تیم خود را به ثبات نسبی برسانیم. رسیدن به این شرایط نسبی کار سخت و دشواری بود. در شهرهایی مثل مسجدسلیمان، باید ساختار بهتر شود تا نتایج بهتری رقم بخورد و از شرایط میزبانی بهتری برخوردار باشیم. درست است فرصت کمی داریم اما سعی کردیم روی بازیکنان کار کنیم و روی شکل فنی استقلال  بررسی‌های لازم را انجام دهیم و از نقاط ضعف استقلال استفاده کنیم.

او درباره شرایط تیمش گفت: از روزی که مسئولیت مسجدسلیمان را قبول کردم، گفتم که ما باید اختیار کار دست خودمان باشد. در حال حاضر اختیار دست ماست و باید مقابل استقلال امتیاز بگیریم. بازیکنان ما متحول شدند و توانستند فوتبال بهتری ارائه دهند و موفق شدیم از ظرفیت بازیکنان استفاده کنیم. ما سعی می‌کنیم با روند خود این بازی را پشت سر بگذاریم. ما اگر بازی‌مان مقابل استقلال، در تاریخ دوم باشد، باید تمرین کنیم و باید این مساله را مدیریت کنیم.

مهاجری درباره آینده‌اش در نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تمرکز من روی این بازی است و اولویت من مسجد سلیمان است. ما باید این بازی را تمام کنیم. ماندن ما در لیگ برتر، یک سکته‌ کوچک دارد و باید پس از آن با مدیریت صحبت کنیم. به نظر من یک مربی با ثبات می‌تواند به نتیجه برسد. امیدوارم بتوانیم در خدمت مردم مسجد سلیمان باشیم.

مهاجری درباره شرایط شهرخودرو گفت: نباید به گذشته رجوع کرد. هیات مدیره باور نمی‌کرد این تیم جمع شود اما تلاش کردیم تیم را به یک شرایطی برسانیم. ما در بازی اول خود مقابل آلومینیوم اراک، گلر ذخیره نداشتیم اما در ادامه مشکلاتی پیش آمد که ادامه کار مهیا نبود. امیدوارم بازی ما مقابل استقلال ختم به خیر شود تا به سرمنزل نهایی برسیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار