تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۲۵۰۳۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر کشور با اشاره به حجم آوارها در محل حادثه:
ممکن است خارج‌سازی پیکر جانباختگان متروپل با تاخیر زمانی انجام شود
ممکن است خارج‌سازی پیکر جانباختگان متروپل با تاخیر زمانی انجام شود

 وزیر کشور گفت: با توجه به حجم آوارها در متروپل ممکن است عملیات خارج‌سازی پیکر جانباختگان با تاخیر زمانی انجام شود اما همه تلاش نیروهای امدادی این است که با هماهنگی و همدلی کار با سرعت بسیار بیشتری پیش رود.

احمد وحیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کمک انواع لودرهای سنگین در مقیاس‌های مختلف، جرثقیل‌های سنگین و نیمه سنگین و تعداد بسیار زیادی لیفتراک و بیل مکانیکی، انجام عملیات آواربرداری متروپل در چهار جبهه و با سرعت بیشتری در حال انجام است.

 وی افزود: همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مردم برای کار آواربرداری و امدادرسانی در آبادان بسیج شده‌اند و این حق مردم عزیز آبادان است که کار به سرعت انجام شود.

وی افزود: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده و همچنان تعدادی دیگر از پیکرها در محل ساختمان متروپل وجود دارد که از محل خارج خواهند شد.

وحیدی ادامه داد: با توجه به حجم آوارها در متروپل ممکن است عملیات خارج‌سازی پیکر جانباختگان با تاخیر زمانی انجام شود اما همه تلاش نیروهای امدادی این است که با هماهنگی و همدلی کار با سرعت بسیار بیشتری پیش رود.

وزیر کشور با تشکر از مردم داغدیده آبادان و خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل گفت: خانواده‌هایی هست که همسر و سه فرزندشان را از دست داده‌اند اما جز داغ تنهایی و محبت از آن‌ها چیزی ندیدیم و وقتی با آن‌ها صحبت می‌کنیم بسیار از جمهوری اسلامی و همدردی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و همه ارگان‌ها تشکر می‌کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار