تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۲۵۰۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلیس مقتدر در حادثه متروپل با مردم با عطوفت و مهربانی رفتار کرد
  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه با اشاره به حادثه متروپل گفت: پلیس با مردم هم با عطوفت و مهربانی رفتار می‌کرد و هم با اقتدار توانست کارگاهی که ساختمان متروپل در آن قرار گرفته را با استقرار چند لایه نیرو محافظت کند تا حادثه دیگری به وجود نیاید.

سردار احمد خادم سیدالشهدا اظهار کرد: حادثه ساختمان متروپل بسیار تلخ و ناگوار برای مردم ایران اسلامی به‌خصوص مردم خوزستان و شهرستان آبادان بود که به خانواده بازماندگان تسلیت عرض می‌کنیم.

  وی با بیان اینکه از این صحنه دلخراش ما باید درس‌های زیادی را عبرت بگیریم، گفت: عملکردی که از همان ابتدای وقوع حادثه پلیس خوزستان و جمهوری اسلامی داشتند، شایسته قدردانی است و از معاون عملیات فراجا، فرمانده انتظامی استان خوزستان و همه کارکنان زحمت‌کش انتظامی که در این هوای گرم، شلوغی و مشکلات با جان و دل و تلاش شبانه روزی امنیت را برقرار کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه بیان داشت: ماموران پلیس با تلاش شبانه‌روزی تردد خودروهای مسیرهای پیرامونی ساختمان را کنترل کردند و با مردم با عطوفت و مهربانی رفتار می‌کردند و با اقتدار توانستند کارگاهی که ساختمان متروپل در آن قرار گرفته را با استقرار چند لایه نیرو محافظت کنند تا حادثه دیگری به وجود نیاید.

وی ادامه داد: صمیمانه از همه تلاش‌های مجموعه انتظامی که شبانه روز در این کار بزرگ در حال خدمت‌گزاری هستند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

سردار خادم سیدالشهدا خاطرنشان کرد: در قرارگاهی که وزیر کشور، فراجا، سپاه، بسیج، یگان‌های امدادی و نیروهای مردمی هستند، در تلاشیم تا آواربرداری بدون حادثه بیشتر و هرچه سریع‌تر انجام شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار