تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۵۰۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرانی شوینده‌ها در بازار خوزستان، شایعه یا واقعیت؟
پس از گران شدن مرغ، ماکارونی، روغن و...، شنیده‌ها حاکی از افزایش قیمت شوینده‌ها در بازار خوزستان است.
  با آزاد شدن قیمت برخی کالا‌های اساسی در کشور و استان خوزستان در قالب طرح مردمی سازی یارانه ها، قیمت برخی از آن‌ها از جمله؛ نان فانتزی، ماکارونی، روغن، مرغ و... افزایش یافت.گرانی شوینده‌ها در بازار خوزستان، شایعه یا واقعیت؟

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از صدا و سیما در روزهای اخیر شهروندان خبر از کمبود شوینده‌ها در فروشگاه‌ها و افزایش قیمت آن‌ها می‌دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در این رابطه گفت: براساس دستور ستاد تنظیم بازار، هرگونه افزایش قیمت باید طبق مصوبه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و ستاد تنطیم بازار کشور ابلاغ و اجرایی شود.

امیرحسین نظری با بیان اینکه دستگاه‌های مربوط هیچگونه دستوری مبنی بر افزایش قیمت را اعلام نکرده است، افزود: تا زمانیکه این افزایش قیمت براساس مصوبه قانونی صورت نگیرد، هرگونه اقدام خودسرانه در این رابطه تخلف است و با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی درخصوص جای خالی شوینده‌ها در فروشگاه‌ها گفت: در حال حاضر این محصولات در فروشگاه‌های بزرگ موجود است و خلاء در این رابطه ایجاد شده که در حال رفع شدن است.

نظری در پایان از شهروندان و مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد و با متخلفان برخورد شود.

 


:
:
:
آخرین اخبار