تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۵۰۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری: خیلی‌ها گفتند به مسجدسلیمان نرو/ یقین دارم در لیگ می‌مانیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک لحظه غفلت جشن بقای ما را با تاخیر انداخت اما یقین دارم این تیم در لیگ خواهد ماند.

 رضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی امشب تیمش مقابل نفت آبادن، با تسلیت حادثه ساختمان متروپل آبادان، اظهار کرد: بازی امروز سخت، پرفشار، نفس گیر، جذاب و پر از حادثه و اتفاق بود. یک لحظه غفلت جشن بقای ما را با تاخیر انداخت اما یقین دارم این تیم در لیگ خواهد ماند.

وی بیان کرد: بازیکنانم خیلی تلاش کردند و ظرفیت را معنا کردند. توقع من از بازیکنانم بالا است اما روزی که من این تیم را تحویل گرفتم، همه گفتند که ریسک بالایی کرده‌ای. خیلی از بزرگان به من گفتند ریسک نکن و نرو. اما آمدم و کار را شروع کردم و همه پشت کار بودند و فوتبالی بازی کردیم و نتایجی گرفتیم که به نظرم توانسته باشیم رضایت فوتبال دوستان مسجدسلیمانی را جلب کرده باشیم.

سرمربی تیم  فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: آن چه باعث تاسف می‌شود غافلگیری دقیقه ۹۴ بود که خیلی راحت سه امتیاز را از دست دادیم اما چیزی از ارزش بازیکنانم کم نمی‌کند. کمک داور اشتباهی می‌کند که به نظرم خطای دید بود. گل اول را خوردیم که سرنوشت ما می‌توانست با پرچم داور تغییر کند و نیمه اول را برنده به رختکن برویم. اما به صراحت می‌گویم باید دست جامعه داوران را بوسید. با حداقل‌ها کار می‌کنند. فوتبال روز دنیا بازیبنی دارد. اشتباه امروز را هم جزیی از اشتباهات داوری می‌دانم و به آن ها خسته نباشید می‌گویم. به نظرم تیم ما در لیگ مانده است اما روی کاغذ کمی دیگر کار داریم و امیدوارم هفته بعد جشن بقا را بگیریم و بعد برای فصل آینده برنامه ریزی کنند تا تیم نفت به چنین روزی گرفتار نشود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار