تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۲۵۰۲۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان: یقین دارم در لیگ برتر ماندنی هستیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد: با شناختی که از تیمم دارم یقین دارم که در لیگ برتر ماندنی هستیم.

 رضا مهاجری چهارشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت در نشست خبری ضمن همدردی با مردم داغ دیده آبادان اظهار داشت: متأسفانه در حادثه ریزش ساختمان متروپل تعدادی از هموطنان عزیزمان جان‌شان را از دست دادند و عده‌ای هم هنوز زیر آوار هستند که خیلی دردناک است. 

وی افزود: بازی امشب، سخت، پرفشار، نفسگیر، جذاب و پر از حادثه بود و یک اتفاق جشن ماندن ما در لیگ برتر را به تأخیر انداخت.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: درست است که شهر خودرو روی کاغذ هنوز شانس دارد، ولی ما یک بازی با استقلال داریم و البته پنج امتیاز اختلاف بین ماست. 

وی با بیان اینکه فشار زیادی روی تیمش است افزود: روزی که این تیم را تحویل گرفتم خیلی از بزرگ‌ها گفتند که به این تیم نروم اما خوشحالم که مردم پشت تیم آمده و نتایجی گرفتیم که رضایت فوتبال دوستان مسجدسلیمان را جلب کرد. 

مهاجری با اشاره با اینکه خیلی راحت سه امتیاز بازی را از دست دادیم گفت: امروز همه دیدند روی گل اولی که خوردیم توپ به طور کامل از خط رد شد. سرنوشت ما با همان پرچم می‌توانست عوض شود و یک بر صفر به رختکن برویم. 

وی افزود: الان در فوتبال روز دنیا با VAR کار می‌کنند و بازبینی دارند ولی داوران ما با ۲ چشم باید کار کنند و در لحظه تصمیم بگیرد که ممکن است اشتباه کنند.

مهاجری گفت: در بازی با ذوب‌آهن همه دیدند که داور پنالتی محرز ما را نگرفت و اگر داور برای ما پنالتی می‌گرفت نتیجه بازی ۲ بر صفر و سه امتیاز ما قطعی می‌شد. در کل این مسائل و اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. به تیم داوری و بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. 

وی افزود: به نظر من تیم ما در لیگ ماند ولی روی کاغذ هنوز یک مقدار کار داریم و امیدوارم هفته بعد جشن بقا را بگیریم تا برای فصل آینده برنامه‌ریزی شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار