تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۵۰۲۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۱ عنوان کتاب همزمان با روز دزفول رونمایی شد
 همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول، ۱۱ عنوان کتاب در حسینیه ثارالله دزفول رونمایی شد.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول روز چهارشنبه در آیین رونمایی از این کتاب‌ها در حسینیه ثارالله دزفول به خبرنگار ایرنا گفت: کتاب‌های  " آتش طور"  جلوه ای از سیمای سردار شهیدمحمدحسن کوسه چی نوشته علی نجار دزفولی،  " پوتین عمو سرباز"  نوشته راضیه مقدمی نیا، " برایم از جنگ بگو " نوشته فاطمه فروغی فرد و "جاذبه های گردشگری دفاع مقدس دزفول" از سیدمهدی آل طاها از جمله کتاب‌هایی هستند که عصر چهارشنبه همزمان با روز دزفول در حسینیه ثارالله رونمایی شدند.

وی افزود: همچنین کتاب " شهدای نیروی انتظامی دزفول"  از منوچهر مهدی پور،  " سردار گمنام"  نوشته غلامحسین سخاوت و " دستم را رها مکن"  از سیدحبیب حبیب پور ، " پایداری وحدتی"  نوشته محسن شیرمرد ، " از دزفول تا سرچشمه زندگی مبارزات حجت الاسلام دانش " کاری از حوزه هنری و کتاب " شهید عبدالحسین سبحانی"  نوشته غلامرضا  صفویان نیز در این آیین رونمایی شدند .
به گزارش ایرنا دزفول تنها شهر اشغال نشده ای است که مورد شدیدترین حملات موشکی و بمباران هوایی و زمینی قرارگرفت اما هرگز تسلیم نشد.
اصابت ۱۷۶ موشک دوربرد، ۲هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما در هشت سال جنگ هم نتوانست مقاومت و پایداری مردم دزفول را در هم شکند .
به پاس این پایداری در هفتمین سال جنگ تحمیلی، به پیشنهاد دولت وقت، دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت کشور معرفی و در چهارم خرداد ۱۳۶۶ لوح زرینی به مردم دزفول اعطا شد.
همچنین چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار