تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۵۰۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان چهار شنبه شب در حالی برگزار شد که هواداران نفتی پس از غیبت چند هفته ای مجددا در ورزشگاه خانگی حاضر شده و از نزدیک نظاره‌گر بازی بودند.

  تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت شامگاه چهارشنبه از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان که در خانه بازی می کرد برابر نفت آبادان انگیزه زیادی داشت تا با پیروزی جایگاهش را در لیگ تثبیت کند در سوی مقابل تیم نفت آبادان پس از باخت مقابل مس در هفته قبل، در حالی به مسجدسلیمان سفر کرده بود که اندوخته خود را بیشتر کند.

در نیمه نخست بازی، بازیکنان ۲ تیم، موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که در نهایت با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند، در نیمه دوم نفتی های مسجدسلیمان توپ و میدان را در دست داشتند و دروازه آبی پوشان را باز کردند.

در حالی که نفتی های مسجدسلیمان کار را تمام شده می دانستند در لحظات پایانی بازی و در دقیقه ۹۴ گل تساوی بخش را دریافت کردند که این امر نارضایتی کادر فنی نفت مسجدسلیمان را با همراه داشت.

بلیط فروشی بازی به صورت رایگان بود و این امر موجب شد تا بیش از پنج هزار هوادار نفتی از نزدیک تیم خود را حمایت کنند.  

همچنین حدود ۲۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند.

تیم داوری بازی زمانی که قصد ورود به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان را داشت عوامل انتظامی ورزشگاه مانع شدند که پس از چند دقیقه وارد ورزشگاه شدند.

حدود ۲ ساعت مانده به شروع بازی صندلی‌های ورزشگاه با یک ماشین آتش نشانی شسته شد تا اثرات گرد و غبار از روی آنها برداشته شود.

در فاصله یک ساعت تا شروع بازی حدود یک هزار هوادار وارد ورزشگاه شده بودند. 

تماشاگران حاضر در ورزشگاه علاوه بر تشویق ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و آبادان، از وسایل نورافشانی استفاده کردند.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، ناظران بازی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.  

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای دقایقی خراب شد همچنین بازی‌ در این ورزشگاه به صورت دیجیتال پخش شد. کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی مطلوب بود که رضایت هواداران را در فضای مجازی به همراه داشت.

در نیمه دوم، اعتراض های بیش از حد کادر فنی ۲ تیم سبب شد تا داور به مربیان ۲ تیم تذکر دهد.

کادر فنی ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در نیمه دوم کادر فنی نفت مسجدسلیمان روی چند صحنه‌ به داوری معترض شدند.

پس از پایان بازی هواداران نفت مسجدسلیمان با سر دادن شعار تیم خود را تشویق کردند. هواداران نفت مسجدسلیمان پس از اطلاع از نتیجه بازی تراکتورسازی و فجرسپاسی اظهار خوشحالی کردند.

کادر فنی نفت مسجدسلیمان و به ویژه رضا مهاجری سرمربی این تیم به شدت از عملکرد خط دفاعی تیمش ناراحت بود.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی با ۲۱ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند. همچنین تیم نفت آبادان با ۳۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار